شنبه 29 اردیبهشت 1403

دیدار هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود با خیر و مجری طرح مهارت و درآمد دانشجویی

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
دیدار هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود با خیر و مجری طرح مهارت و درآمد دانشجویی

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روبط عمومی وزارت علوم، نشست مشترکی بین هیئت رئیسه این دانشگاه با مجری و خیر دفتر طرح مهارت و درامد دانشجویی (مدد) با هدف آشنایی هیئت رئیسه دانشگاه با طرح مدد و همچنین پیگیری اجرای تفاهم‌نامه منعقد شده بین دانشگاه با این طرح در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.

مصطفی قلم‌چی مجری دفترطرح مهارت و درآمد دانشجویی (مدد) در این جلسه تسهیل اشتغال دانشجویان در دو حوزه مهارت آموزی و اجرایی کردن ایده های کسب و‌کار ارزان دانشجویی به عنوان همکار بنیادهای خیرین حامی دانشگاه ها را از اهداف طرح مدد برشمرد.

وی تصریح کرد: طرح مدد با حمایت ستاد خیرین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سومین سال متوالی است که صبق انعقاد تفاهم‌نامه موجود فعالیت خود را در دانشگاه‌های دانشگاه خوارزمی، صنعتی شاهرود و دانشگاه نیشابور ادامه می‌دهد.

هادی قربانی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی شاهرود نیز در این دیدار با اشاره به تفاهم‌نامه همکاری بین این دانشگاه و طرح مدد، خود اشتغالی و برآوردن نیاز کشور به منابع انسانی کارآمد و دارای تجربه مهارتی و هوش مالی، استفاده از ظرفیت‌های آموزشی و امکانات دانشگاه در انجام ماموریت‌ها و تکالیف سازمانی امکانات مالی و ارتباطی خیرین و همچنین تعریف دوره‌های کوتاه مدت کاربردی اشتغال و اجرای آن برای دانشجویان را از جمله اهداف این تفاهم‌نامه برشمرد.

در این دیدار مصطفی قلم چی خیر و مجری طرح مدد، امینی مسئول دفتر طرح مدد، مرتضی ایزدی فرد رییس دانشگاه صنعتی شاهرود، هادی قربانی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، محمد عطائی معاون آموزشی وتحصیلات تکمیلی و فندرسکی نماینده نهاد رهبری در دانشگاه صنعتی شاهرود حضور داشتند.

گفتنی است تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه صنعتی شاهرود و دفتر طرح مهارت و درآمد دانشجویی (مدد) 19 شهریور ماه سال جاری در محل ستاد خیرین وزارت علوم تحقیقات و فناوری وزارت علوم منعقد شده است.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

وزارت علوم تحقیقات و فناوری

دانشگاه صنعتی شاهرود مصطفی قلم‌چی این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
دیدار هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود با خیر و مجری طرح مهارت و درآمد دانشجویی 2