شنبه 29 اردیبهشت 1403

دیدیه دشان: امیدوارم پوگبا دوباره بخندد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
دیدیه دشان: امیدوارم پوگبا دوباره بخندد

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، از شرایط پل پوگبا ابراز ناراحتی کرد و گفت که امیدوار است او دوباره روحیه اش را بدست بیاورد.

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن 30 ساله فرانسوی در 20 آگوست پس از پیروزی یوونتوس مقابل اودینزه در تست دوپینگ مردود شد، جایی که او کل بازی را روی نیمکت نشست. پوگبا برای تایید نتایج درخواست یک آنالیز مجدد روی نمونه خونش کرد، که دوباره به خاطر یک ماده ممنوعه که به طور طبیعی تولید تستوسترون را افزایش می‌دهد، مثبت شد. این هافبک در حال حاضر برای دفاع از خود در یک دادگاه ورزشی آماده می شود که ممکن است او را از دو تا چهار سال محروم کند. دشان در یک کنفرانس مطبوعاتی با کالچو مرکاتو، ابتدا نظرات خود را در مورد وضعیت فعلی پوگبا بیان کرد:" مکس آلگری به طور خاص برای پل ناراحت است، من نیز همینطور، اخیراً اتفاقات زیادی برایش افتادند. او خود را در شرایط پیچیده ای می بیند. او باید از خود دفاع کند، این بخشی از یک روند طولانی است. همه چیز با آزمایش دوپینگ شروع شد. نمی‌دانم فردا چه اتفاقی برای او می‌افتد، هرچه باشد برایش ناراحت کننده خواهد بود."

از سرمربی فرانسه پرسیده شد که آیا هافبک یوونتوس آینده ای با تیم ملی دارد یا خیر:"من موضع قاطع یا رادیکال نخواهم داشت. نمی دانم آینده او چگونه خواهد بود، زمان می برد. حتی اگر مدتی پیش ما نباشد، من امیدوارم که او دوباره بخندد، تمام امکاناتش را در اختیار داشته باشد و دوباره خودش را در زمین ببیند، اما زمان می برد." پوگبا از اولین بازی خود در مارس 2013، 91 بازی ملی برای فرانسه انجام داده و 11 گل به ثمر رسانده است. او یکی از اعضای اصلی تیمی بود که قهرمان جام جهانی 2018 و لیگ ملت های 2021 شد.

دیدیه دشان: امیدوارم پوگبا دوباره بخندد 2