پنج‌شنبه 14 تیر 1403

دیه‌گو گودین به پرونگوس پیوست / رسمی: بازگشت اسطوره بازنشسته اروگوئه به فوتبال

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
دیه‌گو گودین به پرونگوس پیوست / رسمی: بازگشت اسطوره بازنشسته اروگوئه به فوتبال

دیه‌گو گودین، اسطوره فوتبال اروگوئه، از بازنشستگی منصرف شد و با امضای قراردادی رسمی به باشگاه پرونگوس در این کشور پیوست.

به گزارش "ورزش سه"، دیه‌گو گودین، کاپیتان سابق تیم ملی اروگوئه، نتوانست دوری از میادین فوتبال را تاب بیاورد و با اینکه مدتی پیش بازنشسته شده و از فعالیت‌های فوتبالی کناره‌گیری کرده بود امروز با امضای قرارداد با باشگاه اروگوئه‌ای پرونگوس بار دیگر به فوتبال برگشت.

گودین بعد از ترک اروپا به باشگاه ولز سارزفیلد آرژانتین پیوست و امیدوار بود در این تیم دقایق بیشتری فرصت بازی پیدا کرده و بتواند به تیم ملی کشورش دعوت شده و در جام جهانی 2022 قطر بازی کند.

او با پیراهن همین تیم آرژانتینی اعلام خداحافظی کرد و گفت کفش‌ها را آویخته و بازنشسته شده است. امروز باشگاه پرونگوس اروگوئه با انتشار تصاویری از گودین در شبکه‌های اجتماعی از امضای قرارداد با او خبر داد.

گودین سابقه‌ای طولانی در فوتبال اروپا دارد. او که با درخشش با پیراهن ناسیونال اروگوئه چهره شده بود در اروپا پیراهن باشگاه‌های ویارئال، اتلتیکو مادرید و میلان را به تن کرد.

این دفاع وسط 38ساله در سال 2022 و زمانی که پیراهن کالیاری را به تن می‌کرد اروپا را ترک کرد و به آمریکای جنوبی برگشت. او در این قاره برای اتلتیکو مینیرو و ولز سارزفیلد بازی کرد و بازنشسته شد و حالا با انصراف از بازنشستگی در کشورش برای پرونگوس به میدان خواهد رفت.

دیه‌گو گودین به پرونگوس پیوست / رسمی: بازگشت اسطوره بازنشسته اروگوئه به فوتبال 2