چهارشنبه 18 مهر 1403

دیوید مویس: / انتقاد کافی است، باید از تن‌هاخ تقدیر کنید!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
دیوید مویس: / انتقاد کافی است، باید از تن‌هاخ تقدیر کنید!

دیوید مویس، سرمربی سابق منچستریونایتد، صبوری اریک تن‌هاخ سرمربی کنونی شیاطین سرخ را در قبال انتقادات مورد تمجید قرار داد.

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد با کسب دو برد، دو مساوی و تحمل سه شکست با تنها هشت امتیاز در پایان هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر در جایگاه چهاردهم جدول قرار دارند.

عملکردی که تبدیل به بدترین نتایج 35 سال اخیر منچستریونایتد در لیگ برتر شد و اریک تن‌هاخ را در معرض شدیدترین انتقادات ممکن قرار داده است.

با این وجود اما امروز دیوید مویس سرمربی سابق منچستریونایتد با مصاحبه خود هواداران منچستر را غافلگیر کرد و در مصاحبه با بی‌بی‌سی، به حمایت از اریک تن‌هاخ پرداخت.

مویس درمورد شرایط این روز‌های سرمربی هلندی منچستریونایتد گفت: "یک مربی باید بسیار انعطاف پذیر باشد که در چنین شرایطی همچنان با خونسردی به کار خود ادامه دهد. بله، تن‌هاخ در حال انجام یک کار درخشان است. رسانه‌ها باید از این مربی به خاطر رفتار خوبش در قبال انتقادات شدیدی که از او می‌شود تقدیر کنند.

تا جایی که من دیدم، او در هیچ یک از کنفرانس‌های خود تا کنون هیچگونه بی‌احترامی نداشته و به تک تک سوالات خبرنگاران با صبر و حوصله پاسخ می‌دهد.

یک سرمربی فشار زیادی را در طول دوران فعالیت خود متحمل می‌شود، چرا که مردم همیشه از شما انتقاد می‌کنند. به این دلیل است که معتقدم تن‌هاخ بسیار رفتار مودبانه و صبورانه‌ای دارد و قابل تقدیر است."