شنبه 9 تیر 1403

دی‌بروینه بهترین بازیکن میدان: جواهر واقعی بلژیک

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
دی‌بروینه بهترین بازیکن میدان: جواهر واقعی بلژیک

کوین دی‌بروینه کاپیتان بلژیک و استانیسلوا لوبوتکا از اسلواکی به عنوان بهترین بازیکنان دو بازی امروز عصر در یورو 2024 انتخاب شدند.

به گزارش "ورزش سه"، بلژیک امروز مقابل اوکراین نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل به دست نیاورد تا پشت سر رومانی به عنوان تیم دوم گروه E به یک هشتم نهایی صعود کند.

بلژیک در مرحله بعد کار دشواری در پیش خواهد داشت و باید به مصاف فرانسه یکی از مدعیان اصلی این دوره از رقابت‌ها برود. تقابل کوین دی‌بروینه کاپیتان بلژیک با کیلیان امباپه همتایش در فرانسه از تقابل‌های جذاب آن بازی خواهد بود.

دی‌بروینه در پایان بازی امروز به شایستگی عنوان بهترین بازیکن میدان را دریافت کرد. دی‌بروینه 64 پاس داد و دقت 72 درصدی در پاس را ثبت کرد. او چهار ارسال هم روی دروازه اوکراین داشت، ولی او علاوه بر میدان‌داری برای بلژیک با حرکات بدون توپ هم درخشان ظاهر شد و همه حرکات شیاطین سرخ اروپا به کاپیتان وابسته بود.

در دیگر بازی این گروه که با تساوی 1-1 به پایان رسید و باعث صعود رومانی و اسلواکی شد هافبک مرکزی اسلواکی استانیسلاو لوبوتکا به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. او 53 پاس داد و دقت 92 درصدی را در پاس‌هایش ثبت کرد. لوبوتکا بارها در دوئل‌های زمینی و هوایی مرکز میدان برنده شد و نقش مهمی در شکل‌دهی به برنامه بازی اسلواکی داشت.

دی‌بروینه بهترین بازیکن میدان: جواهر واقعی بلژیک 2