دوشنبه 26 شهریور 1403

دی‌لورنتیس پیشنهاد بدهد او تمدید می‌کند / ضدحال به پی‌اس‌جی کامل شد: کوارا در ناپولی می‌ماند

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
دی‌لورنتیس پیشنهاد بدهد او تمدید می‌کند / ضدحال به پی‌اس‌جی کامل شد: کوارا در ناپولی می‌ماند

بعد از چند دور مذاکره با پاری سن ژرمن و ناپولی، مدیر برنامه‌های خویچا کواراتسخلیا خبر مهمی درباره آینده او اعلام کرد.

به گزارش "ورزش سه"، از زمان جدایی کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن، مدیران باشگاه فرانسوی به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی جانشینی او خویچا کواراتسخلیا، ستاره گرجی ناپولی، را در نظر گرفته و حتی مذاکرات فشرده‌ای با ایجنت او آغاز کردند.

گزارش‌ها در فرانسه و ایتالیا نشان می‌دهد چندین دور مذاکره بین مدیر برنامه‌های کواراتسخلیا و مدیران پاری سن ژرمن در جریان بوده و در عین حال او با مدیران ناپولی هم در مذاکره بوده است.

امروز مدیر برنامه‌های ستاره گرجی صحبت‌هایی مطرح کرد که به نظر می‌رسد خبر بدی برای پاری سن ژرمن خواهد بود. او گفت که کوارا قصد ندارد مقابل باشگاهش ناپولی بایستد.

ماموکا خوگلی، مدیر برنامه‌های کواراتسخلیا گفت: "آینده کوارا به رئیس ناپولی بستگی دارد. اگر او بخواهد خویچا را بفروشد مشکلی نیست و ما خواهیم رفت. ولی اگر رئیس ناپولی پیشنهادی برای تمدید ارائه بدهد خویچا تمدید خواهد کرد".

به نظر می‌رسد اصرار آنتونیو کونته، سرمربی جدید ناپولی، در این تغییر ناگهانی تصمیم کواراتسخلیا نقش داشته است. کونته در اولین نشست خبری خود به عنوان سرمربی ناپولی گفت که ستاره گرجی در ناپولی خواهد ماند و او تمام سعی‌اش را می‌کند که مانع جدایی‌اش بشود.

حالا توپ در زمین آئورلیو دی‌لورنتیس، رئیس ناپولی است و با توجه به اصرارهای کونته از یک سو و اعلام آمادگی کواراتسخلیا برای تمدید، که از زبان ایجنت او مطرح شد، بعید است دی‌لورنتیس از ارائه پیشنهاد به ستاره گرجی خودداری کند و خشم هواداران را به جان بخرد.

دی‌لورنتیس پیشنهاد بدهد او تمدید می‌کند / ضدحال به پی‌اس‌جی کامل شد: کوارا در ناپولی می‌ماند 2