دوشنبه 7 آبان 1403

ذی‌نفع نباید در کمیته استیناف بنشیند / خشم بارسا: یک رئالی ال‌کلاسیکو را برایشان درآورد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ذی‌نفع نباید در کمیته استیناف بنشیند / خشم بارسا: یک رئالی ال‌کلاسیکو را برایشان درآورد!

بارسلونا که از کاهش محرومیت ناچو خشمگین است یکی از اعضای کیمته استیناف اسپانیا را متهم کرد که هوادار سرسخت رئال مادرید است و این هواداری در حکم صادر شده نقش داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، از زمانی که مشخص شد حکم محرومیت ناچو، ستاره رئال مادرید، توسط کمیته استیناف فدراسیون فوتبال اسپانیا کاهش یافته و ناچو می‌تواند در ال‌کلاسیکو به میدان برود باشگاه بارسلونا به شدت خشمگین است.

محرومیت ناچو به اتفاقی برمی‌گردد که در دیدار رئال و خیرونا رخ داد. تکل بسیار خشن ستاره رئال روی پای بازیکن حریف باعث شد داور او را با کارت قرمز مستقیم جریمه کند. بعد از بازی کمیته انضباطی ناچو را به دلیل خشونت بیش از حد این تکل به مدت سه جلسه محروم کرد. او با این حکم اولیه نمی‌توانست در ال‌کلاسیکو به میدان برود.

اما رئال مادرید که در اختیار نداشتن ناچو می‌توانست برایش گران تمام بشود علیه این حکم کمیته انضباطی تقاضای تجدیدنظر داد و کمیته استیناف جریمه او را از سه مسابقه به دو مسابقه کاهش داد. کاهشی که دقیقا به معنای حضور او در ال‌کلاسیکو است. همانطور که انتظار می‌رفت بارسلونا از این حکم کمیته استیناف به شدت خشمگین است.

روزنامه موندو دپورتیوو، چاپ کاتالونیا، امروز ادعایی جنجالی مطرح کرد و یکی از اعضای کمیته استیناف را به هواداری بدون قید و شرط از رئال مادرید متهم کرد. در این گزارش ادعا شده که لوئیس کازرولا از اعضای کمیته ابایی از این ندارد که رئالی بودنش را فریاد بزند و چنین شخصی نباید در کمیته‌ای بنشیند که شائبه قوی ذی‌نفع بودنش وجود دارد.

موندو دپورتیوو در گزارش خود اشاره کرد که تنها نگاه کردن به حساب توییتر لوئیس کازرولا کافی است تا مشخص شود او تا چه حد رئالی است. موضوع اما تنها به هواداری او خلاصه نمی‌شود و موندو می‌گوید این عضو کمیته استیناف بیست و چهار سال است که عضو رسمی باشگاه رئال مادرید است.

ذی‌نفع نباید در کمیته استیناف بنشیند / خشم بارسا: یک رئالی ال‌کلاسیکو را برایشان درآورد! 2