یک‌شنبه 1 مهر 1403

رئالی‌های خرافاتی خوشحال شدند / جام قهرمانی را اسطوره رئال به ومبلی می‌آورد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
رئالی‌های خرافاتی خوشحال شدند / جام قهرمانی را اسطوره رئال به ومبلی می‌آورد

جام قهرمانی چمپیونزلیگ امشب توسط اسطوره رئال مادرید، زین‌الدین زیدان، وارد ورزشگاه ومبلی می‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، زین‌الدین زیدان یکی از موفق‌ترین سرمربی‌های رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا امشب مهمان ویژه فینال ومبلی است.

رئال مادرید امشب در حالی در لندن به مصاف بوروسیا دورتموند می‌رود که امیدوار است به یک موفقیت تاریخی دست پیدا کند. پیروزی رئال با هدایت کارلو آنچلوتی یک موفقیت تاریخی خواهد بود و باعث می‌شود جام قهرمانی چمپیونزلیگ برای پانزدهمین بار به باشگاه اسپانیایی برسد.

سایت اسپانیایی رلوو اعلام کرد زین‌الدین زیدان که پیش از این مشخص بود در ومبلی حضور خواهد داشت مهمان ویژه این بازی‌ها است. یوفا به زیدان اعلام کرده که جام قهرمانی چمپیونزلیگ را او امشب وارد زمین چمن ومبلی خواهد کرد.

این خبر برای برخی هواداران خرافی رئال مادرید خوشحال‌کننده بوده است. آنها می‌گویند اینکه جام توسط اسطوره‌شان، کسی که بارها به عنوان مربی این جام قهرمانی را برای رئال به دست آورده وارد ورزشگاه می‌شود شانس آنها برای پیروزی را بیشتر خواهد کرد.

آخرین تیمی که زیدان به عنوان مربی روی نیمکتش می‌نشست رئال مادرید بود. زین‌الدین در تابستان 2021 رئال را ترک کرد و از آن زمان هدایت تیم دیگری را بر عهده نداشته است.

زیدان دو دوره سرمربی رئال مادرید بود. دوره اول از 2016 تا 2018 و دوره دوم از 2019 تا 2021. زیدان در دوران مربی‌گری در رئال دو بار افتح لالیگا و سه بار قهرمان چمپیونزلیگ شد.

رئالی‌های خرافاتی خوشحال شدند / جام قهرمانی را اسطوره رئال به ومبلی می‌آورد 2
رئالی‌های خرافاتی خوشحال شدند / جام قهرمانی را اسطوره رئال به ومبلی می‌آورد 3