جمعه 30 شهریور 1403

رئال بدل فن‌دایک را از چنگ لیورپول درمی‌آورد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
رئال بدل فن‌دایک را از چنگ لیورپول درمی‌آورد!

طبق گزارش وبسایت "فوت مرکاتو"، رئال در نظر دارد تا این هفته پیشنهادی برای جذب لنی یورو (18 ساله)، پدیده لیل، ارائه دهد.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که هنوز همه منتظر اعلام رسمی انتقال کیلیان امباپه به رئال هستند و این باشگاه همچنین به دنبال جذب آلفونسو دیویس، مدافع بایرن مونیخ است، حالا خبر از احتمال انتقال بزرگ بعدی به مادرید می‌رسد.

طبق گزارش سایت "فوت مرکاتو"، رئال قصد دارد در همین هفته پیشنهادی برای جذب لنی یورو، پدیده 18 ساله لیل ارائه دهد؛ مدافعی که لیورپولی‌ها به عنوان گزینه طولانی مدت جانشینی ویرژیل فن‌دایک در نظر دارند. 

این خبر کمی غافلگیرکننده است. چرا که هفته گذشته رسانه‌های اسپانیایی گزارش داده بودند که رئال از جذب این مدافع ملی‌پوش زیر 23 سال فرانسه صرف نظر کرده است.

دلیل این امر، مبلغ هنگفتی بود که باشگاه لیل برای این مدافع میانی درخواست کرده بود. لیل حاضر نیست یورو را با قیمتی کمتر از 60 میلیون یورو واگذار کند. این مبلغ برای رئال زیاد بود. یا حداقل اینطور تصور می‌شد.

اما به نظر می‌رسد که مدیران باشگاه نظر خود را تغییر داده‌اند. با این حال، آنها همچنان حاضر نیستند 60 میلیون یوروی درخواستی را پرداخت کنند. طبق این گزارش، رئال قصد دارد 30 میلیون یورو به علاوه پاداش‌های متغیر برای این بازیکن پیشنهاد دهد. مدیران رئال مطمئن هستند که این پیشنهاد کافی است تا معامله را تا پایان هفته نهایی کنند.

اما اینکه آیا مدیران لیل این پیشنهاد را می‌پذیرند یا نه، هنوز مشخص نیست.

با این حال، یک چیز به نفع رئال است: خود یورو مدت‌هاست که تصمیم خود را گرفته و می‌خواهد برای مادریدی‌ها بازی کند. طبق گزارش "مارکا"، این بازیکن جوان در حال حاضر به مدیران لیل گفته که خواهان انتقال در این تابستان است و قرارداد خود را که در سال 2025 به پایان می‌رسد، تمدید نخواهد کرد.

با این انتقال، رئال می‌تواند یکی از پرمشتری‌ترین استعدادهای برتر اروپا را به خدمت بگیرد. طبق گزارش رسانه‌های فرانسوی، پاری سن ژرمن، منچستریونایتد، بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند نیز به این بازیکن علاقه‌مند هستند.

رئال بدل فن‌دایک را از چنگ لیورپول درمی‌آورد! 2