یک‌شنبه 1 مهر 1403

رئال بدون دروازه‌بان اوکراینی به لندن رفت / غایب مهم پرواز رئال: لونین واقعا آنفولانزا دارد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
رئال بدون دروازه‌بان اوکراینی به لندن رفت / غایب مهم پرواز رئال: لونین واقعا آنفولانزا دارد!

آندری لونین امروز با پرواز تیم رئال مادرید به لندن نرفت تا شایعات درباره ابتلای او به آنفولانزا تقویت شود.

به گزارش "ورزش سه"، دیروز در اسپانیا ادعا شد که آندری لونین، دروازه‌بان اوکراینی رئال مادرید، به آنفولانزا مبتلا شده و مدیران باشگاه از ترس سرایت بیماری او به دیگر بازیکنان قصد دارند لونین را با هواپیمای تیم به لندن نفرستند.

با اینحال امروز و ساعتی پیش از پرواز اختصاصی رئال مادرید به لندن برای حضور در فینال لیگ قهرمانان، زمانی که کارلو آنچلوتی فهرست بازیکنانش برای سفر به لندن را منتشر کرد نام لونین در این فهرست بیست و پنج نفره دیده می‌شد.

اما وقتی بازیکنان رئال مادرید از مجموعه تمرینی‌شان والده‌بباس سوار اتوبوس شده و در فرودگاه مادرید به هواپیمای اختصاصی باشگاه به مقصد لندن سوار شدند اثری از آندری لونین نبود تا شایعه مبتلا شدن او با آنفولانزا تقویت شود.

با اینحال رسانه‌های مادرید می‌گویند لونین با پروازی جداگانه به لندن می‌رود و به اردوی رئال ملحق خواهد شد. هنوز مشخص نیست که آیا لونین می‌تواند شنبه‌شب در فینال به میدان برود یا کورتوا به جای او دروازن دروازه خواهد ایستاد.

در روزهای گذشته و قبل از مطرح شدن گزارش‌ها درباره مشکل لونین، گفته می‌شد آنچلوتی قصد دارد در ومبلی از کورتوا استفاده کند. برخی هواداران از این موضوع ناراحت بوده و می‌گفتند رئال در این فصل و در روزهای طولانی غیبت کورتوا به لطف درخشش لونین به فینال رسیده و بازی کردن در ومبلی حق این دروازه‌بان اوکراینی است.

رئال بدون دروازه‌بان اوکراینی به لندن رفت / غایب مهم پرواز رئال: لونین واقعا آنفولانزا دارد! 2