دوشنبه 2 مهر 1403

رئال تیمش را زودتر از بارسا بسته اما هواداران نگرانند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
رئال تیمش را زودتر از بارسا بسته اما هواداران نگرانند!

رئال عملا ترکیبش را برای فصل بعد بسته و از بارسا که بازیکن خاصی را نگرفته، جلو زده است اما خلاء‌هایی در ترکیب تیم وجود دارد که هنوز پر نشده‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در بازار نقل و انتقالات تابستانی سریع‌تر از بارسا حرکت کرده و مدیران مادریدی این پیام را منتقل کرده‌اند که تیم برای فصل بعد بسته شده و احتمالا بازیکن جدیدی را نمیخرند.

به این ترتیب، مدیران باشگاه به بازیکنان تیم این پیام را فرستاده‌اند که خریدن کیلیان امباپه و هری کین برای رئال اضطراری نیست و به بازیکنان کنونی خود اعتماد دارند.

اما سوالی که مطرح می‌شود، این است که تیم کنونی مادرید بهتر از تیمی شده که فصل قبل داشته‌اند؟ بازیکنان متعددی از مادرید رفته‌اند و با جدایی کریم بنزما، ادن هازارد، آسنسیو و ماریانو، باشگاه 75 میلیون یورو در سال صرفه‌جویی کرده است اما آیا جای کریم بنزما، یکی از ارکان موفقیت تیم در سال‌های اخیر پر شده است؟

فصل قبل بنزما (31 گل)، آسنسیو (12)، هازارد (1) و ماریانو (0) روی هم 44 گل زدند و در مقابل، خریدهای جدید رئال یعنی خوسلو (17)، بلینگام (14)، براهیم (7) و فران گارسیا (2) در تیم‌های خودشان روی هم رفته 40 بار دروازه حریفان را باز کردند که به نظر می‌رسد در رئال فقط بلینگام بتواند آمار قبلی‌اش را تکرار کند.

اکنون رئال برای 3 پست خط حمله فقط چهار بازیکن دارد: وینیسیوس، رودریگو، خوسلو و براهیم. البته در فصل قبل وقتی بنزما مصدوم بود، آنچلوتی ترکیب وینیسیوس، رودریگو و والورده را مورد استفاده قرار می‌داد و انتظار می‌رود ترکیب اصلی او برای فصل بعد هم همین سه نفر باشند.

به این ترتیب، رئال تیمش را برای فصل بعد زودتر از بارسا بسته، اما هم‌چنان کمبود یک سوپر گلزن در خط حمله و یک مدافع چپ در این تیم احساس می‌شود و باید دید در ادامه تابستان خرید جدیدی به ترکیب این تیم اضافه می‌شود یا نه؟

رئال تیمش را زودتر از بارسا بسته اما هواداران نگرانند! 2