جمعه 30 شهریور 1403

رئال - دورتموند: تکرار فینال ومبلی!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
رئال - دورتموند: تکرار فینال ومبلی!

رئال مادرید و دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا بار دیگر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش "ورزش سه"، با پایان قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های حاضر در این تورنمنت جذاب حریفان خود را شناختند و حالا همه فوتبال دوستان بی‌صبرانه در انتظار فرا رسیدن دوئل های فوق جذاب در چمپیونز لیگ متحول شده 25-2024 هستند.

یکی از مصاف های دیدنی لیگ قهرمانان، تکرار فینال فصل گذشته میان دورتموند و رئال مادرید است. دو تیمی که تاکنون 15 بار در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفته اند و آمار کاملا به سود مادریدی ها می‌باشد.

آخرین مصاف دو تیم همین سه ماه پیش در فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته برگزار شد که در پایان آن با وجود نمایش خوب شاگردان ادن ترزیچ، رئال مادرید با نتیجه 2-0 به برتری رسید.

در پانزده مصاف قبلی دو تیم، هفت برد سهم رئال مادرید، 3 برد سهم دورتموند و پنج مصاف دو تیم نیز با تساوی به پایان رسیده است.

ضمن آنکه در پنج دیدار اخیر دو تیم در این تورنمنت، سه برد سهم رئال بوده و دو بازی با تساوی به پایان رسیده است تا حالا زنبور ها بهترین فرصت را برای برتری مقابل رئال مادرید بعد از ده سال را دارند. چرا که آخرین برد دورتموند برابر رئال، در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان 14-2013 بدست آمد که شاگردان یورگن کلوپ با نتیجه 3-2 از سد رئال گذشتند.

رئال - دورتموند: تکرار فینال ومبلی! 2