یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

رئال را هیچوقت اینطور ندیده بودیم / ایتالیایی‌ها رئال را نپسندیدند: ال‌چولو در کالبد کارلتو!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
رئال را هیچوقت اینطور ندیده بودیم / ایتالیایی‌ها رئال را نپسندیدند: ال‌چولو در کالبد کارلتو!

روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت با انتقاد از نحوه بازی رئال مادرید مقابل منچسترسیتی، کارلو آنچلوتی را به دیه‌گو سیمئونه تشبیه کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از دیدار دیشب منچسترسیتی و رئال مادرید گزارش روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت که آنالیزی است از آنچه در جریان بازی گذشت، هواداران رئال را عصبانی کرده است.

رئال مادرید دیشب با ارائه یک بازی دفاعی موفق شد در خانه منچسترسیتی، بازی را در وقت‌های قانونی و اضافه با تساوی بدون گل به پایان برساند و در ضربات پنالتی به پیروزی برسد و به نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ صعود کند.

آنچلوتی دیشب برای دهمین بار به عنوان مربی صعود به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان را تجربه کرد. رئال در اوایل بازی توسط رودریگو به گل رسید و سپس در لاک دفاعی فرو رفت. شدت تراکم دفاعی رئال به حدی بود که کمتر چنین شرایطی را از آنها دیده بودیم. سیتی در نهایت در نیمه دوم توسط دی‌بروینه به گل تساوی رسید ولی نتوانست گل دیگری وارد دروازه لونین کند.

گاتزتا دلو اسپورت امروز در گزارش خود از بازی به تندی به سبک بازی رئال تاخت و گفت مشخص نبود آنچلوتی سرمربی این تیم است یا دیه‌گو سیمئونه.

در گزارش این روزنامه آمده است: "به لطف رودریگو همان اوایل به گل رسیدند و 100 دقیقه متراکم‌ترین بلوک دفاعی که دیده بودیم را تشکیل دادند. آنچلوتی کارش را خوب انجام داده بود و تمام کانال‌هایی که سیتی برای رسیدن به دروازه از آنها استفاده می‌کند را بسته بود. اما بازی با این شکل و شمایل خیلی عجیب بود چون تا حالا رئال را اینطور ندیده بودیم. واقعا مشخص نبود آنچلوتی روی نیمکت رئال نشسته یا سیمئونه".

آنچلوتی دیشب به اولین کسی تبدیل شد که سه بار موفق به حذف کردن تیم‌های پپ گواردیولا از لیگ قهرمانان شده است. او در نیمه‌نهایی باید به مصاف تیمی برود که زمانی هدایتش را بر عهده داشت: بایرن مونیخ.

رئال را هیچوقت اینطور ندیده بودیم / ایتالیایی‌ها رئال را نپسندیدند: ال‌چولو در کالبد کارلتو! 2