یک‌شنبه 1 مهر 1403

رئال مادرید 4 - 1 اسپانیول / کامبک شاگردان آنچلوتی با درخشش مثلث خط حمله + فیلم

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
رئال مادرید 4 - 1 اسپانیول / کامبک شاگردان آنچلوتی با درخشش مثلث خط حمله + فیلم

در چارچوب هفته ششم لالیگای اسپانیا، تیم رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو میزبان اسپانیول بود که با نتیجه چهار بر یک به پیروزی دست یافت.

هر پنج گل این بازی در نیمه دوم زده شد و ابتدا تیم اسپانیول موفق شد با گل به خودی تیبو کورتوا از حریف پیش بیفتد. ضربه مهاجم اسپانیول در حالی که عرضی زده شده بود، به پای دروازه بان رئال برخورد کرد و گل شد. در ادامه، اما دنی کارواخال در دقیقه 58 بازی را مساوی کرد، رودریگو در دقیقه 58 گل دوم را زد، وینیسوس جونیور در دقیقه 78 سومین گل را وارد دروازه کرد و در دقیقه 90، اندریک مهاجم جوان رئال در محوطه جریمه حریف سرنگون شد تا پنالتی برای رئال گرفته شود. ضربه پنالتی به امباپه داده شد تا او هم در گل‌های رئال سهم داشته باشد و این ستاره فرانسوی گل چهارم رئال را زد. امباپه تاکنون چهار گل در این فصل برای رئال زده که سه تای آن از روی نقطه پنالتی بوده.

شاگردان آنچلوتی با این پیروزی 14 امتیازی شدند و پشت سر بارسلونا و با یک بازی بیشتر نسبت به این تیم و یک امتیاز کمتر در رتبه دوم قرار دارند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو