یک‌شنبه 6 آبان 1403

رئیس بارسا در تعطیلات هم آرامش ندارد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
رئیس بارسا در تعطیلات هم آرامش ندارد!

در تعطیلات خانوادگی خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، پسر کوچکتر او دچار سانحه شد و به عمل جراحی نیاز پیدا کرد.

به گزارش "ورزش سه"، خوان لاپورتا تا شب گذشته در کنار خانواده‌اش در جزایر اندونزی تعطیلات روزهای ابتدایی ژانویه را سپری می‌کرد. او با روحیه خوب و سرحال در کنار بسیاری از طرفداران بارسلونا در شرق آسیا دیده شد و عکس‌های یادگاری او با این افراد در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و ایکس منتشر شد. اما به نظر می‌رسد روزهای خوب و استراحت رئیس کاتالان دوام چندانی نداشته است.

خبرنگاران نزدیک به باشگاه بارسلونا اعلام کرده اند که خانواده او در جریان این سفر دچار سانحه شده و در نتیجه آن پسر کوچکتر لاپورتا دچار شکستگی استخوان شده است و نیاز به جراحی پیدا کرده است. باقی اعضای خانواده آسیبی ندیده‌اند.

لاپورتا در زندگی حرفه‌ای هم در ماه‌های اخیر دچار مشکلات بوده است. او در نیم فصل اول، علاوه بر نتایج نه چندان مطلوب تیمش با یک پرونده رشوه و فرار مالیاتی درگیر بوده است و همچنین باشگاهش با مشکلات مالی متعددی دست و پنجه نرم کرده است به طوری که به احتمال زیاد در دو پنجره نقل و انتقالاتی پیش رو بارسا قادر به هزینه گزاف برای خرید بازیکن نخواهد بود و باید به حفظ بازیکنان فعلی و تقویت آکادمی روی بیاورد. در همه این اتفاقات لاپورتا بیش از هر فرد دیگری مورد حمله هواداران بارسا قرار گرفته است.

رئیس بارسا در تعطیلات هم آرامش ندارد! 2