شنبه 7 مهر 1403

رئیس ستاد انتخابات پزشکیان: روند انتخابات به خوبی طی شده است

وب‌گاه الف مشاهده در مرجع
رئیس ستاد انتخابات پزشکیان: روند انتخابات به خوبی طی شده است

رئیس ستاد انتخابات مسعود پزشکیان نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: خوشبختانه با تلاش همه دست اندرکاران و همکاری ستاد نامزدهای محترم فضای مناسب و با آرامشی طی شده و ما تا به اینجای کار رضایت داریم و امیدواریم تا پایان به همین شکل جلو برویم و انتخابات پر شوری داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، علی عبدالعلی‌زاده رئیس ستاد انتخابات مسعود پزشکیان نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری پیش از ظهر دوشنبه 4 تیر 1403 اظهار کرد: خوشبختانه روند انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری تا این لحظه به خوبی طی شده و در حال رسیدن به دقیقه 90 این رقابت‌ها هستیم. خوشبختانه با تلاش همه دست اندرکاران و همکاری ستاد نامزدهای محترم فضای مناسب و با آرامشی طی شده و ما تا به اینجای کار رضایت داریم و امیدواریم تا پایان به همین شکل جلو برویم و انتخابات پر شوری داشته باشیم.

وی تاکید کرد: با تلاشی که در فضای مجازی و شهرها و آبادی‌ها کشور به عمل آمده، توانستیم تا به امروز و بر اساس نظرسنجی‌ها مشارکت بالای 50 داشته باشیم که روند خوبی است و امیدواریم حضور مردم به بیش از 60 درصد برسد و انتخابات ما انتخاباتی باشکوه و مردمی باشد.

رئیس ستاد انتخابات پزشکیان همچنین گفت: آقای پزشکیان هم مانند دیگر نامزدها تمام تلاش خود را بر این گذاشته که مردم بیشتری پای صندوق بیایند و بر اساس نظرسنجی‌ها دکتر پزشکیان امروز توانسته جایگاه اول را بین نامزدهای محترم داشته باشد و تقریباً بیش از 80 درصد نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که پزشکیان در رده نخست نامزدها است و این برای ما و ایشان قوت قلب خوبی است. از همه عزیزان دستگاههای دولتی، انتظامی و همچنین رسانه‌ها و نامزدها و هواداران‌شان و ستاد های‌شان تشکر می‌کنم که تا این لحظه در سطح کشور توانستیم روند انتخابات را به خوبی پیش ببریم.