سه‌شنبه 2 تیر 1405

رئیس فدراسیون بوکس: برنامه مهم ما حضور در گزینشی المپیک است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع

تهران - ایرنا - رئیس فدراسیون بوکس گفت: برنامه اصلی ما در سال جدید کسب سهمیه المپیک در مسابقات گزینشی است که خردادماه در تایلند برگزار می‌شود.