شنبه 29 اردیبهشت 1403

رئیس میلان علیه شایعات: کاملا به پیولی ایمان داریم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
رئیس میلان علیه شایعات: کاملا به پیولی ایمان داریم

پائولو اسکارونی، رئیس باشگاه میلان، تایید کرد که این باشگاه به صورت کامل از استفانو پیولی حمایت می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، پائولو اسکارونی پس از پیروزی مقابل ناپولی تایید کرد که این باشگاه از استفانو پیولی حمایت می‌کند.

رئیس روسونری صبح دوشنبه با رادیو رای‌وان به طور مفصل صحبت کرد و طی آن ارزیابی خود را در مورد تیم، مربی و استادیوم جدید احتمالی در سن دوناتو ارائه کرد.

اسکارونی در این برنامه گفت:"با تایید صحبت‌های جورجیو فورلانی و زلاتان ابراهیموویچ، ما کاملاً به استفانو پیولی ایمان داریم و نتایج تیم اعتماد ما را تقویت می‌کند."

اسکارونی همچنین در مورد رافائل لیائو و ناکامی او در گلزنی صحبت کرد. این ملی پوش پرتغالی از ماه سپتامبر در سری A موفق به گلزنی نشده است. اسکارونی گفت:"من دیوانه تماشای گل‌های لیائو هستم، اما اگر او مانند دیروز به ارسال پاس گل ادامه دهد، من نیز از این موضوع بسیار خوشحال خواهم شد."

اسکارونی همچنین درمورد ورزشگاه احتمالی میلان در سن دوناتو صحبت کرد. میلان هفته گذشته از طریق کمپانی اسپورت لایف‌سیتی زمینی را در سن دوناتو به طور رسمی خریداری کرد و قصد دارد یک استادیوم 70 هزار نفری را جایگزین استادیوم جوزپه‌مه‌آتزا کند.

رئیس میلان گفت:"ما زمینی را خریداری کرده‌ایم، تصمیم مساعدی از شهرداری سن دوناتو دریافت کرده‌ایم اما یک سری اقدامات در رابطه با منطقه و مقامات محلی داریم. ما نسبتا خوشبین هستیم، اگرچه در ایتالیا، خوش بین بودن در مورد ساخت استادیوم‌ها کار بسیار دشواری است. ما در حال حرکت رو به جلو هستیم، به یک استادیوم جدید نیاز داریم. شهردار میلان از ما خواسته تا آخرین تلاش خود را انجام دهیم تا ببینیم آیا بازسازی سن سیرو امکان پذیر است یا خیر. من نسبت به این ایده کمی خوش بین نیستم، نمی‌توانم درک کنم که چگونه می توان در ورزشگاهی که هر هفته میزبان 70 هزار نفر است، را بازسازی کنیم. از نظر فنی رسیدگی به این موضوع دشوار است، اما شهردار از ما خواسته که این کار را انجام دهیم و ما به خواسته‌های او احترام خواهیم گذاشت."

رئیس میلان علیه شایعات: کاملا به پیولی ایمان داریم 2