پنج‌شنبه 14 تیر 1403

رابیو: زیبا بازی کردن مهم نیست، مهم صعود بود

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
رابیو: زیبا بازی کردن مهم نیست، مهم صعود بود

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فرانسه امشب به لطف گل به خودی یان فرتونگن با نتیجه 1-0 بلژیک را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024 صعود کرد. آدرین رابیو، هافبک تیم ملی فرانسه، پس از بازی درمورد انتقادات از نحوه بازی این تیم گفت: زیبا بازی کردن مهم نیست. به ایتالیا نگاه کنید، آن‌ها زیبا نبودند و برنده هم نشدند. مثل چیزی است که مکس آلگری می گوید، زیبا بازی کردن مهم نیست،...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فرانسه امشب به لطف گل به خودی یان فرتونگن با نتیجه 1-0 بلژیک را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024 صعود کرد.

آدرین رابیو، هافبک تیم ملی فرانسه، پس از بازی درمورد انتقادات از نحوه بازی این تیم گفت: زیبا بازی کردن مهم نیست. به ایتالیا نگاه کنید، آن‌ها زیبا نبودند و برنده هم نشدند. مثل چیزی است که مکس آلگری می گوید، زیبا بازی کردن مهم نیست، باید موثر باشی. من به گروه افتخار می‌کنم، فکر می‌کنم شایسته حضور در دور بعد هستیم و ایمان دارم که می‌توانم برگردم و در نیمه نهایی بازی کنم.

وی درباره پایان قرارداد با یوونتوس گفت:نمی‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد اما حوصله صحبت در این مورد را ندارم.

رابیو درباره صحبت با هواداران یوونتوس بیان کرد:فکر می‌کنم آن‌ها فهمیده‌اند که من با تیم ملی روی قهرمانی اروپا تمرکز کرده‌ام و خواهیم دید که بعد از آن چه اتفاقی می‌افتد. تمرکز من صددرصد روی تیم ملی است، پس مشخص است که همیشه با باشگاه در تماس هستم.

وی درباره این که از حذف ایتالیا مقابل سوئیس شگفت زده شد است یا خیر گفت:بر اساس آنچه در مرحله گروهی دیدیم، می‌توانستیم انتظارش را داشته باشیم. سوئیس بسیار قوی‌تر بازی کرد، نمی‌توانم بگویم که از حذف ایتالیا غافلگیر شدم. تیم ایتالیا جوان است و برای کار با مربی جدید به زمان نیاز دارد. آن‌ها این فرصت را خواهند داشت که در سال‌های آینده بهتر عمل کنند.

انتهای پیام /