چهارشنبه 11 مهر 1403

راز عجیب هافبک محبوب رئال: درمان سریع السیر

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
راز عجیب هافبک محبوب رئال: درمان سریع السیر

ادواردو کاماوینگا یکی از بازیکنان محبوب رختکن و کادر فنی رئال مادرید که ویژگی خاصی در مقابله با مصدومیت دارد.

به گزارش "ورزش سه"، کاماوینگا از زمان حضورش در رئال مادرید خیلی زود توانست جایگاهش را در ترکیب اصلی این تیم پیدا کند و توانایی و مهارتش در بازی کردن در پست‌های غیر تخصصی خصوصا در فصل گذشته با توجه به مصدومان متعدد این تیم برای آنها بسیار کارآمد و مهم بود.

مصدومیت این بازیکن در تمرینات پیش از آغاز رقابت‌های فصل جدید لالیگا خبر بسیار بدی برای کارلو آنچلوتی بود اما این ستاره فرانسوی توانست بار دیگر کادر پزشکی و فنی رئال را غافلگیر کند و زودتر از موعدی که پیش‌بینی می‌شد روند درمانش را پشت سر گذاشت و آماده است تا در بازی امشب برابر لیل در لیگ قهرمانان به میدان برود.

سایت اسپانیایی رلوو مدعی شده است که این بازیکن یکی از بازیکنان مورد اعتماد آنچلوتی است و آنها معتقد هستند که او می‌تواند شرایط را پس از جدایی تونی کروس برای آنها بهبود ببخشد. آنها همچنین ارزش زیادی برای توانایی دریبل‌زنی، جسارت و کیفیت فیزیکی و تکنیکی او قائل هستند.

راز عجیبی که باعث شده است کاماوینگا به نوعی از سایر بازیکنان متمایز باشد در طی کردن سریع روند درمانش پس از مصدومیت است. کادر پزشکی رئال معتقد است که قدرت فیزیکی و انعطاف پذیری بالای این بازیکن به او کمک می‌کند که زودتر از اکثر بازیکنان روند درمانش را طی کند و آماده بازگشت به زمین شود.

کاماوینگا همچنین یکی از بازیکنان محبوب در رختکن رئال مادرید است که بسیاری او را خوش رفتارترین بازیکن این تیم می‌دانند و همیشه حتی وقتی مصدوم است با خوشحالی و روحیه بالا و مثبت با همه برخورد می‌کند.