جمعه 27 مهر 1403

راز پرواز در اوج بارسا / سخت‌گیرتر از ژاوی: از کار با فلیک کیف می‌کنیم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
راز پرواز در اوج بارسا / سخت‌گیرتر از ژاوی: از کار با فلیک کیف می‌کنیم

ژول کنده تفاوت های بارسلونای فصل جاری با فصل گذشته را یک چیز می داند: هانسی فلیک.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا یکی پس از دیگری بازی های خود را می برد و به وضوح با هانسی فلیک در حال پرواز است. همین تیم و با ابزارهای به مراتب بهتر، فصل قبل در اختیار ژاوی بود ولی بارسا چنین شروعی را نتوانست ثبت کند و چند هفته زودتر از پایان فصل نیز دست ها را به نشانه تسلیم بالا برد.

بارسلونا با هفت برد متوالی 4 امتیاز بیشتر از رئال جمع کرده و دیشب نیز ختافه را با یک گل از پیش رو برداشت. یکی از بازیکنانی که زیر نظر فلیک اوج گرفته، کنده است که از سوی هانسی فلیک یک بازیکن بی جانشین عنوان شده است. او در پست دفاع راست توانسته مثل تیم ملی فرانسه خوش بدرخشد

وقتی از کنده در مورد تفاوت بارسای امسال با بارسای فصل قبل پرسیدند، او نقش هانسی فلیک را برجسته کرد: «راستش ما حالا از فوتبالی که بازی می کنیم بیشتر از قبل لذت می بریم. کار زیر نظر فلیک فوق العاده است. یک مربی سخت‌گیر که به جزئیات هم توجه دارد و همیشه از شما 100 درصد توانتان را می خواهد. او بهترین بازی را از ما گرفته و به طور واضح به ما فهمانده که در زمین چه می خواهد. سبک بازی فلیک نیز کاملا جذاب است و همه بازیکنان از نقشی که دارند راضی هستند.»

کنده می گوید نمی توان در هر بازی 5 گل زد: «غیرممکن است در هر بازی پرگل برنده شویم. برابر ختافه موقعیت هایی ایجاد کردیم ولی گاهی اوقات توپ نمی خواهد وارد دروازه شود. ختافه همیشه برای بارسا حریفی سرسخت بوده است. در 10 دقیقه پایانی رنج کشیدیم ولی خدا را شکر برنده شدیم.»

راز پرواز در اوج بارسا / سخت‌گیرتر از ژاوی: از کار با فلیک کیف می‌کنیم 2