چهارشنبه 11 مهر 1403

رافینیا: الان در اوج دوران فوتبالم هستم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
رافینیا: الان در اوج دوران فوتبالم هستم

رافینیا از شرایطش در بارسلونا بسیار راضی است و می‌خواهد به این تیم در کسب عنوان قهرمانی کمک کند.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته دوم از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در خانه و با حمایت هوادارانش روبروی یانگ بویز به میدان رفت و موفق شد برای یک بازی خوب و قابل تحسین با نتیجه 0-5 تیم حریف را در هم بکوبد و به عنوان برنده از زمین خارج شود.

رافینیا ستاره بی چون و چرای بارسا در این بازی بود و موفق شد پاس گل اول تیمش را برای روبرت لواندوفسکی ارسال کند و گل دوم بارسا را هم در این بازی وارد دروازه حریف کرد تا نقش مهمی را در پیروزی این تیم در این بازی ایفا کرده باشد.

عملکرد تحسین برانگیز این ستاره برزیلی باعث شد که او پس از به صدا درآمدن سوت پایان این بازی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شود و این جایزه را از آن خود کند و خودش هم از شرایطی که دارد ابراز رضایت کرد.

رافینیا پس از دریافت این جایزه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:" یکی از رویاهای بزرگ من این بود که صدای هواداران را بشنوم که در ورزشگاه نام من را فریاد می‌زنند. این اتفاق برایم رخ داد و لحظاتی بسیار احساسی برایم رقم خورد. حقیقت این است که من در بهترین لحظات دوران فوتبالم هستم و می‌خواهم به بارسا به بهترین شکل ممکن کمک کنم تا به عنوان قهرمانی برسد."