دوشنبه 2 مهر 1403

راند دوم نبرد با پی‌اس‌جی از ژانویه آغاز می‌شود / اولتیماتوم رئال به امباپه: موضعت را زود مشخص کن!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
راند دوم نبرد با پی‌اس‌جی از ژانویه آغاز می‌شود / اولتیماتوم رئال به امباپه: موضعت را زود مشخص کن!

رسانه‌های اسپانیایی مدعی هستند رئال مادرید از ژانویه پیش رو برنامه عملیاتی خود برای جذب کیلیان امباپه را آغاز خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید هرگز از آرزوی خود برای به خدمت گرفتن کیلیان امباپه ناامید نشده است. رئال کمپین نهایی خود برای قطعی کردن این انتقال را از ژانویه جاری آغاز می‌کند و در اولین قدم از امباپه می‌خواهد نظر قطعی و نهایی خود را درباره رئالی شدن به صراحت اعلام کند.

گزارش‌ها در مطبوعات اسپانیایی حاکی است مدیران رئال مادرید و به ویژه شخص فلورنتینو پرز به جذب امباپه در تابستان آینده کاملا خوشبین هستند. پرز بالاخره می‌تواند انتقامش را از پاری سن ژرمن بگیرد. پاریسی‌ها در راند اول این نبرد در ماه مه 2022 پیروز شدند ولی پیروزی قطعی در تابستان 2024 از آن پرز و رئال مادرید است.

قرارداد کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن ژوئن آینده به پایان می‌رسد و با توجه به اصرار او برای امضا نکردن قرارداد جدید ستاره فرانسوی رایگان راهی رئال خواهد شد. این بدون شک برای ناصر الخلیفی و مالکان قطری پی‌اس‌جی تحقیری بزرگ خواهد بود.

رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند رئال برنامه عملیاتی‌اش را از ژانویه استارت خواهد زد. رامون آلوارز دمون، روزنامه‌نگار اسپانیایی، می‌گوید رئال در ماه ژانویه به امباپه اولتیماتوم خواهد داد: هر چه سریع‌تر موضع قطعی خودت را مشخص کن! در صورت دریافت پاسخ مثبت از طرف امباپه رئال با تمام قوا برنامه‌اش را پیش خواهد برد تا ستاره فرانسوی را در ماه ژوئن در برنابئو به هواداران معرفی کند.

راند دوم نبرد با پی‌اس‌جی از ژانویه آغاز می‌شود / اولتیماتوم رئال به امباپه: موضعت را زود مشخص کن! 2