یک‌شنبه 17 تیر 1403

راننده پورشه متخلف برای اینکه گیر پلیس نیفتد، رنگ ماشینش را عوض کرد

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
راننده پورشه متخلف برای اینکه گیر پلیس نیفتد، رنگ ماشینش را عوض کرد

مردی اهل فرانسه بعد از اینکه به جرم سرعت غیرمجاز و عدم توجه به ایست پلیس مشمول پرداخت جریمه سنگین شد، رنگ خودروی خود را عوض کرد.

نادیا زکالوند: مدتی قبل، پلیس راهنمایی و رانندگی فرانسه، متوجه سرعت بالای پورشه‌ای در اتوبان شد و به پلیس واقع در محدوده اتوبان اطلاع داد تا پورشه را متوقف کنند. راننده پورشه به دستور ایست پلیس هم اهمیتی نداد و از کنار آنها عبور کرد.

پلیس که از رفتار راننده خودرو غافلگیر شده بود، فرصت نکرد پورشه را تعقیب کند و حتی شماره پلاک آن را بردارد. آنها تنها در گزارش‌شان رنگ خودروی پورشه که سبز روشن بود را قید کردند. جالب اینجا بود که در منطقه اطراف فقط یک نفر خودروی اسپرت پورشه 911 با رنگ سبز روشن داشت و مشخص شد این خودرو متعلق به همین راننده متخلف است.

پلیس، راننده را احضار کرد و وقتی راننده در محل حاضر شد، آنها از دیدن پورشه که به رنگ خاکستری درآمده بود، شوکه شدند.

وقتی راننده متخلف شنید به جرم سرعت غیرمجاز و عدم توجه به دستور پلیس جریمه و به اداره پلیس احضار شده است، تظاهر به تعجب و انکار قضایا کرد و مدعی شد آنها او را با فرد دیگری اشتباه گرفته‌اند.

پلیس مجبور به تحقیق و بررسی شد و با مشاهده برگه معاینه فنی و تایید رنگ سبز روشن خودرو در این برگه، متوجه تخلف دیگر این راننده 40 ساله شد. او برای فرار از پرداخت جریمه، خودروی خود را به رنگ دیگر درآورده بود.

پلیس، پورشه این مرد را تا رسیدگی کامل به پرونده او توقیف کرد. این مرد با احتمال جریمه مالی سنگین تا 16هزار دلار و حتی 2 سال زندان مواجه است.

منبع:

odditycentral

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1928079