دوشنبه 7 آبان 1403

راه اندازی مجدد کارخانه صدر فولاد خرم آباد / مواد اولیه تولید تامین شد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
راه اندازی مجدد کارخانه صدر فولاد خرم آباد / مواد اولیه تولید تامین شد

ویسکرمی با اشاره به راه اندازی مجدد کارخانه صدر فولاد خرم آباد گفت: مواد اولیه برای تولید در این کارخانه تامین شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرداد ویسکرمی در گفتگو با خبرنگار سفیر افلاک، در رابطه آخرین وضعیت کارخانه صدر فولاد خرم آباد اظهار داشت: یکی از واحدهای تولیدی که از سال 96 تاکنون تعطیل شده بود، کارخانه صدر فولاد است که از مدتها قبل پیگیری های لازم برای احیای این واحد انجام گرفت.

وی افزود: البته اختلافی بین شرکت پیمانکار و مالک وجود داشته است که مشکل حقوقی در دست بررسی قرار دارد اما تلاش ها برای راه اندازی مجدد کارخانه بود.

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس عنوان کرد: هم اکنون با پیگیری و اقدامات انجام شده، براساس گفته مالک مواد اولیه مورد نیاز این واحد تامین شده است و کوره را روشن کرده اند تا ابتدا مرحله تست را انجام دهند که بعد از تست و تولید آزمایشی، این واحد رسما فعالیت خود را آغاز می کند.

وی بیان کرد: مطالبه اصلی، راه اندازی این واحد بود که پس از پنج سال تعطیلی، بر روی ریل راه اندازی قرار گرفته و با راه اندازی 200 نفر مشغول به کار می شوند البته با توسعه بخش ذوب، اشتغال بیشتری ایجاد می شود.

ویسکرمی با اشاره به بدهکاری این واحد به برخی از دستگاه ها گفت: قرار شد که بدهکاری این واحد به شرکت هایی از جمله برق و یا دستگاه های دیگر بعد از تولید پرداخت شود و تا زمانی که این واحد به تولید نرسیده است، دستگاه های مطالبه گر صبر کنند تا این واحد بتواند به درآمدزایی برسد و بدهی ها را پرداخت کنند.

انتهای پیام /