سه‌شنبه 3 مهر 1403

راه بردن استقلال در دربی مشخص شد

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
راه بردن استقلال در دربی مشخص شد

عباس آقایی درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه بازی با استقلال گفت: پرسپولیس خوشبختانه شرایط خوبی دارد و بعد از آمدن سرمربی خارجی، مهمترین مسئله گذر زمان بود تا گاریدو بتواند نسبت به تیم و فوتبال ایران شناخت بیشتری پیدا کند و تفکراتش را در تیم جا بیندازد. الان شناخت او از بازیکنان بیشتر شده است و دیدیم که پرسپولیس در بازی با الاهلی چه فوتبال خوبی را به نمایش گذاشت. در بازی با آلومینیوم، اما شاهد نمایش ایده‌آلی از پرسپولیس نبودیم که شاید خستگی بازیکنان، دربی پیش رو و شرایط زمین چمن می‌تواند در این موضوع تأثیرگذار باشد.

وی در مورد اینکه آیا احتمال دارد نیمکت‌نشینی برخی بازیکنان برای پرسپولیس حاشیه ایجاد کند، تصریح کرد: صحبت‌های گاریدو بعد از بازی نشان داد که او مربی مقتدری است و بیشتر از هر چیزی «تیم» برایش مهم است. در پرسپولیس بازیکنی نمی‌تواند بابت نیمکت‌نشینی معترض باشد، اگر بازیکنی فکر می‌کند که باید بازی کند پس بهتر است که خودش را نشان دهد و در ترکیب قرار بگیرد. بدون شک همه بازیکنان در جهت منافع تیم رفتار می‌کنند و تمام بازیکنان پرسپولیس در این فصل می‌توانند به اندازه خودشان برای تیم مهره تأثیرگذاری باشند.

هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس راجع به تقابل این تیم با حریف دیرینه‌اش در هفته ششم لیگ برتر، خاطرنشان کرد: این بازی شرایط خاص خودش را دارد و تیمی نتیجه می‌گیرد که با تمرکز بیشتری فوتبال بازی کند. شاید نوع بازی استقلال باب میل هواداران این تیم نباشد، به‌عنوان مثال وقتی استقلال با نتیجه 2 - 2 بازی را ادامه می‌دهد هواداران این تیم انتظار دارند که جواد نکونام یک مهاجم وارد زمین کند، ولی سرمربی استقلال به اولین چیزی که اهمیت می‌دهد، این است که شکل تیمش به‌هم نریزد و شاید چنین تعویضی انجام ندهد.

سرمربی امید‌های پرسپولیس اظهار داشت: استقلال تیمی است که با نظم و ساختار خاصی فوتبال بازی می‌کند، آنها به موقع دفاع و به موقع حمله می‌کنند و تیمی هستند که سخت شکست می‌خوردند. من معتقدم پرسپولیس باید باهوش و کم اشتباه فوتبال بازی کند. قطعاً راه بردن استقلال، بازی بدون هیجان و باحوصله است. پرسپولیس باید فوتبال خودش را انجام دهد، آنهم منطقی و باحوصله. هیجان کاذب برای گل زدن چندان مناسب نیست. فکر می‌کنم پرسپولیس پتانسیل شکست دادن استقلال را دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم از میان اخبار

رفتار جنجالی دیوید تیلور در مواجهه با اسم کامران قاسم‌پور

دلهره ادامه‌دار در پرسپولیس؛ اورونوف دربی را از دست داد؟

شکست سنگین علیرضا بیرانوند در پرونده پرسپولیس؟

توضیح لهستانی‌ها درباره نفروختن علی قلی‌زاده به پرسپولیس