دوشنبه 16 مهر 1403

راه‌های همکاری‌های بین موسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی و مرکز همکاری‌های علمی و بین‌المللی

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
راه‌های همکاری‌های بین موسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی و مرکز همکاری‌های علمی و بین‌المللی

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی باقر طاهری نیا رئیس، اصغر زمانی معاون پژوهشی و مهتاب پورآتشی مدیر همکاری‌های علمی و بین المللی موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی با محمدرضا محمدزاده عطار معاون همکاری‌های علمی و سازمان‌های تخصصی مرکز همکاری‌های علمی بین المللی دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار طاهری نیا با اشاره به سوابق و پیشینه موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی گفت:...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی باقر طاهری نیا رئیس، اصغر زمانی معاون پژوهشی و مهتاب پورآتشی مدیر همکاری‌های علمی و بین المللی موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی با محمدرضا محمدزاده عطار معاون همکاری‌های علمی و سازمان‌های تخصصی مرکز همکاری‌های علمی بین المللی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار طاهری نیا با اشاره به سوابق و پیشینه موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی گفت: موسسه با بیش از پنجاه سال سابقه در حوزه آموزش عالی با انجام مطالعات علمی و مساله محور، نقش مهم کانون تفکر تصمیم سازی و تصمیم گیری وزارت علوم تحقیقات و فناوری را برعهده دارد.

محمدزاده عطار نیز در این دیدار چند مساله در حوزه بین المللی شدن آموزش عالی را بیان داشت از جمله ارتباط دوجانبه بین ایران و دیگر کشورها، زبان و ادبیات فارسی، و سازمان‌های بین المللی که ایران در آن‌ها عضویت دارد.

در پایان مقرر شد؛ انجام طرحهای پژوهشی سیاستی کوتاه مدت و برگزاری پنل برای هریک از مسایل مطرح شده در دستورکار موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی قرار گیرد.