جمعه 30 شهریور 1403

رایا: سریع پریدم ولی خوش شانس هم بودم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
رایا: سریع پریدم ولی خوش شانس هم بودم

داوید رایا، دروازه‌بان آرسنال، می‌گوید کمی خوش شانس بوده که پنالتی متئو رتگی را در بازی با آتالانتا مهار کرد.

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال بازی خانگی هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا مقابل آتالانتا در حالی با تساوی بدون گل به پایان رساند که داوید رایا بهترین فرصت گلزنی حریف را مهار کرد.

دروازه‌بان اسپانیایی توپچی‌های لندن به موفق شد ضربه پنالتی متئو رتگی را مهار کند و ریباند آن را هم را یک شیرجه دیدنی دور کند.

رایا پس از بازی به تی‌ان‌تی اسپورت گفت:"ما می‌دانستیم که بازی سختی در خانه حریف داریم. آتالانتا تیم باشکوهی است و کار را برای ما سخت کرد. در مقابل ما هم کار را برای آن‌ها سخت کردیم و موقعیت‌های زیادی خلق نکردند. یک امتیاز خارج از خانه داریم، می توانستیم کمی بهتر بازی کنیم، اما فکر می‌کنم بازی را به خوبی مدیریت کردیم."

دبل سیو؟

من خوش شانس بودم که در مسیر درست رفتم و آن توپ را مهار کردم. خیلی سریع بلند شدم و توپ را دور کردم. خیلی خوب است که بتوانم دروازه را بسته نگه دارم و به تیم کمک کنم تا امتیاز کسب کند. مدت زیادی طول کشید تا پنالتی تایید شود، بنابراین تصمیم گرفتم به سمت نیمکت بروم، رفتم تا با مربی دروازه‌بان‌ها صحبت کنم و بدانم که باید به کدام سمت شیرجه بزنم. او از هر لحاظ به من کمک زیادی کرد، پس او هم در این سیو شریک بود.

رایا: سریع پریدم ولی خوش شانس هم بودم 2