جمعه 30 شهریور 1403

رایس: آرسنال باید 15 برابر بهتر باشد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
رایس: آرسنال باید 15 برابر بهتر باشد!

دکلان رایس، هافبک آرسنال، می‌گوید توپچی‌ها باید خیلی بهتر از بازی مقابل آتالانتا در سایر مسابقات عمل کنند.

به گزارش"ورزش سه"، آرسنال در بازی خارج از خانه لیگ قهرمانان اروپا مقابل آتالانتا به تساوی بدون گل دست پیدا کرد و یک امتیاز را از آن خود کرد.

دکلان رایس درباره تساوی در این دیدار که دبل سیو پنالتی توسط داوید رایا در آن تاثیرگذار بود، گفت: "رویارویی با تیم گاسپرینی بسیار سخت است، سال گذشته شاهد بازی‌های زیادی از آن‌ها در سری A و لیگ اروپا بودیم و امسال آن‌ها خوب شروع کردند، آن‌ها در تمام زمین، بازی نفر به نفر داشتند و سخت بود. با این حال ما خوب دفاع کردیم و تحت فشار هم خوب بودیم. شاید باید در مالکیت توپ بهتر عمل می‌کردیم، خیلی عجله داشتیم."

تفاوت سبک آتالانتا با سایر تیم‌های ایتالیایی؟ بله، بسیار متفاوت هستند. ما در لیگ برتر مقابل تیم‌هایی مثل آتالانتا بازی نمی‌کنیم، آن‌ها در موقعیت‌های مختلف هم خوب هستند. می‌توانستیم بهتر عمل کنیم، اما نکات مثبت این دیدار را یاد می‌گیریم چون آتالانتا تیم خوبی است.

کسب تساوی؟ بردن بازی خارج از خانه در لیگ قهرمانان سخت است ما می توانستیم 10 تا 15 برابر بهتر باشیم. هدف ما این است که در هر بازی پیروز شویم. تمام بازیکنان در رختکن ناراحت هستند چون می‌خواستیم برنده شویم. نگاه ما در این فصل به لیگ قهرمانان است.

رایس: آرسنال باید 15 برابر بهتر باشد! 2