شنبه 14 مهر 1403

رای شکایت پرسپولیس از علیرضا بیرانوند اعلام شد

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
رای شکایت پرسپولیس از علیرضا بیرانوند اعلام شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند را صادر کرد.

علیرضا صفر بیرانوند و باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتور به نحو تضامنی به پرداخت مبلغ 198/750/000/000 ریال غرامت و پرداخت مبلغ 7/651/8750/000 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوممی گردند.

علیرضا صفر بیرانوند به 4 ماه محرومیت از شرکت در بازیهای رسمی اعم از باشگاهی و ملی با رعایت بند 8 ماده 18 مقررات نقل و انتقالات و تعیین وضعیت بازیکنان محکوم و این محرومیت به مدت یک سال تعلیق می شود.

راجع به سایر خواسته های باشگاه خواهان قرار دعوا صادر و اعلام می گردد.

رأی صادره مستند به بند 2 ماده 14 آیین دادرسی کمیته وضعیت بازیکنان ظرف مهلت 7 روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدید نظر خواهی در کمیته محترم استیناف فدراسیون فوتبال است که وفق بند 3 ماده 14 آیین دادرسی کمیته وضعیت بازیکنان تجدید نظر خواهی مستلزم پرداخت هزینه دادرسی مرحله تجدید نظرخواهی به مأخذ 4 درصد از مبلغ مورد اعتراض است. بدیهی است در صورت عدم واریز هزینه دادرسی ظرف مهلت مقرر، صرف تقدیم لایحه تجدید نظر خواهی استحقاقی برای تجدید نظرخواه ایجاد نکرده و قرار رد تجدید نظر خواهی صادر خواهد شد.

شروع مدت تعلیق مجازات ورزشی بازیکن با توجه به بند 5 ماده 18 مقررات نقل و انتقال و تعیین وضعیت بازیکنان از زمان ابلاغ به بازیکن خواهد بود. اجرای دادنامه در بخش غرامت مستلزم ارائه درخواست کتبی از سوی محکوم له جهت اجرا و اعمال ضمانت اجراهای مقرر در مقررات حاکم بر موضوع است و در صورت ارائه درخواست از سوی محکوم له محکوم علیه موظف است نسبت به پرداخت محکوم به ظرف مهلت 45 روز از زمان تقدیم درخواست اجرا اقدام نماید و در صورتی که ظرف مهلت مقرر نسبت به پرداخت محکوم به اقدام ننماید علاوه بر پرداخت هزینه اجرای حکم به میزان 5 درصد محکوم به در اجرای بند 4 ماده 13 آئین نامه نقل و انتقالات به پرداخت جریمه بیست و پنج درصد محکوم به در حق فدراسیون فوتبال وهمچنین ممنوعیت از ثبت بازیکنان جدید اعم از داخلی یا بین المللی برای دو دوره کامل و متوالی ثبت نقل و انتقالات محکوم میباشد. در صورت استمرار عدم پرداخت پرونده در اجرای قسمت ب بند 2 ماده 89 آئین نامه انضباطی جهت اعمال کسر امتیاز یا سقوط به دسته پایین تر و هم چنین قسمت ج بند مذکور جهت بازیکن حسب تشخیص کمیته محترم انضباطی به آن کمیته ارسال میگردد. بدیهی است در صورت پرداخت محکوم به ممنوعیت مزبور با اعلام کمیته وضعیت بازیکنان مرتفع می گردد.