شنبه 22 اردیبهشت 1403

ربیعی: بازیکنان ملوان جانانه از دروازه خود محافظت کردند / حق‌مان بود که گل بزنیم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
ربیعی: بازیکنان ملوان جانانه از دروازه خود محافظت کردند / حق‌مان بود که گل بزنیم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو. محمد ربیعی در نشست خبری پس از دیدار مس رفسنجان مقابل ملوان بندرانزلی در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال اظهارات داشت: بازی مهیج و خوبی بود. بخش عمده‌ای از بازی را در زمین حریف بودیم. شناخت کافی هم از ملوان داشتیم. می‌دانستیم در چند بازی اخیر توانسته به خصوص در کار دفاعی خوب کار کند. امروز هم جانانه از دروازه‌شان مراقبت کردند. فشار زیادی آوردیم. به خصوص...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو. محمد ربیعی در نشست خبری پس از دیدار مس رفسنجان مقابل ملوان بندرانزلی در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال اظهارات داشت:

بازی مهیج و خوبی بود. بخش عمده‌ای از بازی را در زمین حریف بودیم. شناخت کافی هم از ملوان داشتیم. می‌دانستیم در چند بازی اخیر توانسته به خصوص در کار دفاعی خوب کار کند. امروز هم جانانه از دروازه‌شان مراقبت کردند. فشار زیادی آوردیم. به خصوص نیمه دوم که یک طرفه بود.

وی افزود: حریف برخی راه‌های حمله را بست. فرصت‌های ما هم تبدیل به گل نشد. فشار را بیشتر کردیم. حقمان بود که گل بزنیم، اما بچه‌ها در ضربات و دادن پاس آخر باید دقت می‌کردند. به مازیار زارع و، تیم حریف و بچه‌های خودمان خسته نباشید می‌گویم.

ربیعی گفت: نیمه اول دو فرصت داشتند. طبیعت بازی است. فکر می‌کنم حداقل 70درصد بازی، حریف را پرس پرفشار کردیم. این کار سنگین است. از نظر تاکتیکی اگر بخش عمده‌ای از بازی، حریف را از بالا پرس پرفشار کنید خیلی سخت است.

ربیعی در پایان اظهار داشت: در اثر این، تیم حریف روی ضدحمله صاحب فرصت شد، اما در نیمه دوم تمام راه‌ها را بستیم. در نیمه اول هدفشان این بود با توپ‌های بلند بازی را به پشت دفاع ما بیاورند. یکی دو توپشان به بار نشست، اما در نیمه دوم همان را هم بستیم. حرفی ندارم. این نظر مربی ملوان قابل احترام است.

انتهای پیام /