سه‌شنبه 17 مهر 1403

رجب‌زاده: هفته پانزدهم می‌گویم مدعی هستیم یا نه!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
رجب‌زاده: هفته پانزدهم می‌گویم مدعی هستیم یا نه!

سرمربی پارس جنوبی جم معتقد است هنوز برای تعیین تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر زود است.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی رجب‌زاده، سرمربی پارس جنوبی جم، در خصوص برد تیمش مقابل شهرداری نوشهر در چارچوب هفته پنجم لیگ یک به خبرنگار ما گفت: «گرفتن این سه امتیاز خیلی برای ما مهم بود و خدا کمک کرد و به هدفمان رسیدیم. بازی را خوب شروع کردیم و در نیم ساعت ابتدای مسابقه ابتکار عمل در اختیار ما بود و به گل هم رسیدیم. در نیمه دوم هم روند بازی خوب بود. تیم شهرداری نوشهر خیلی خوب ظاهر شد و اصلا اینطور نبود که تصور شود چون از لیگ دو آمده صرفا هدفش بقا در لیگ یک است. نیمه دوم بیشتر روی ضدحملات برنامه داشتیم و حتی می‌توانستیم چند گل بزنیم اما با وجود خلق موقعیت‌ها بازیکنان ما در زدن ضربه آخر دقت لازم را نداشتند. حریف هم فشار می‌آورد و چند موقعیت داشت و بالاخره روی یک ارسال گل مساوی را دریافت کردیم. در ادامه تلاش بچه‌های ما بیشتر شد و توانستیم در آخرین دقیقه گل دوم را بزنیم و برنده بازی شویم.»

او در واکنش به اینکه "آیا پارس جنوبی جم هم جزء مدعیان صعود خواهد بود یا خیر؟" پاسخ داد: «دو فصل با فجر سپاسی تا لحظه آخر شانس صعود داشتیم و در نهایت بنا به دلایلی که نمی‌خواهم درباره‌اش صحبت کنم این اتفاق نیفتاد و بر حسب همین تجربه این را می‌گویم که از الان نباید درباره تیم‌های مدعی صحبت کرد. ما در پارس جنوبی جم می‌خواهیم منسجم و قوی پیش برویم و امتیازات را جمع کنیم. درباره اینکه مدعی هستیم یا نه باید حداقل 15 هفته بگذرد تا بتوان نظر داد.»

رجب‌زاده درباره آمادگی تیمش برای مصاف با داماش گیلان گفت: «تغییراتی که در برنامه بازی‌ها رخ داد کمی برنامه ما را هم به هم ریخت، ولی در فاصله 6 روزه بین بازی قبلی و بازی بعدی توانستیم ریکاوری و تمرینات خوبی داشته باشیم. برای این بازی کاملا آماده‌ایم. ضمن اینکه تیم داماش در خانه خودش حریفی سرسخت است و با توجه به جوی که در ورزشگاه عضدی می‌بینیم، قطعا بازی سنگینی خواهد بود. امیدوارم هر تیمی که مستحق باشد برنده بازی شود.»

سرمربی پارس جنوبی جم در پایان افزود: «از مدیریت باشگاه آقای ایری و هیئت مدیره باشگاه تشکر می‌کنم که با تلاش و پشتیبانی خوبی که از تیم دارند شرایطی را فراهم می‌کنند که ما بدون دغدغه در مسابقات حضور داشته باشیم و نتایج لازم را بگیریم.»

رجب‌زاده: هفته پانزدهم می‌گویم مدعی هستیم یا نه! 2