شنبه 5 آبان 1403

رد درخواست ژاوی: بارسا 5 ستاره را کنار می‌گذارد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
رد درخواست ژاوی: بارسا 5 ستاره را کنار می‌گذارد

باشگاه بارسلونا بدون توجه به درخواست ژاوی هرناندز، 5 بازیکنی که او خواستار ادامه همکاری با آن‌ها بوده را در لیست فروش می‌گذارد.

به گزارش "ورزش سه"، طرحی که توسط مدیران بارسلونا برای خلاص شدن از شر 5 بازیکن در پایان فصل جاری آماده شده بود، فاش شده است.

طبق گزارش روزنامه اسپورت 2 بازیکن که قراردادشان 30 ژوئن به پایان می‌رسد، یعنی سرخی روبرتو و مارکوس آلونسو باشگاه را ترک خواهند کرد. این گزارش حاکی از آن است که ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا درخواست تمدید قرارداد با سرخی روبرتو را داشته اما پس از اعلام جدایی وی، مدیران باشگاه این دستور را اجرا نمی‌کنند.

بر اساس این گزارش بعید است که اوریول رومئو هم در این تیم بماند، زیرا او از زمان انتقال به بارسلونا با جدایی خیرونا نتوانسته در حد انتظار ظاهر شود و اغلب نیمکت نشین بوده است.

در این گزارش آمده که آندریاس کریستنسن و رافینیا توجه چندین باشگاه را به خود جلب کرده‌اند و به همین دلیل بارسلونا به طور جدی در حال بررسی فروش آن‌ها و بهره مندی مالی از جدایی این دو بازیکن است.

دکو، مدیر ورزشی بارسلونا، در تلاش است که وضعیت باشگاه را بهبود ببخشد. او اعلام کرده بود که باشگاه انتظار جدایی ژاوی را نداشت و تصمیم پایان همکاری این مربی در پایان فصل شرایط آبی اناری پوشان در کنار بحران مالی را پیچیده‌تر کرده است.

رد درخواست ژاوی: بارسا 5 ستاره را کنار می‌گذارد 2