پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

رستمی: حریفانم را می‌شناسم و با آن‌ها اختلاف رکوردی دارم / پس از کسب نقره لندن این دومین حضورم در پارالمپیک خواهد بود

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
رستمی: حریفانم را می‌شناسم و با آن‌ها اختلاف رکوردی دارم / پس از کسب نقره لندن این دومین حضورم در پارالمپیک خواهد بود

ملی‌پوش پاراوزنه برداری کشورمان گفت: شناخت خوبی از حریفانم دارم و خوشبختانه توانستم اختلاف رکوردی ام را با آنها حفظ کنم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، روح اله رستمی، ملی پوش پاراوزنه برداری درمورد تمریناتش پیش از پارالمپیک توکیو اظهار داشت: در این روزها فشار تمرینات بیشتر از قبل شده است تا میزان آمادگی ام برای رقابت های پارالمپیک افزایش پیدا کند و بتوانم در این رویداد هدفی را که دارم محقق سازم.

وی درمورد هدف خود تاکید کرد: هدفم اینکه در این مسابقات رکوردم را نسبت به مسابقات جهانی تایلند ارتقا دهم و با رکوردشکنی خوش‌رنگ ترین مدال پارالمپیک را بدست آورم و برای کشورم افتخار آفرینی کنم. رستمی درمورد پارالمپیک توکیو اذعان داشت: توکیو دومین تجربه‌ام در مسابقات پارالمپیک است و پیش از این در رقابت های لندن 2012 حضور داشتم و مدال نقره را بدست آوردم. هر رویداد و حتی تمرینات در اردوها تجربه است و امیدوارم با بهره گیری از آن بتوانم به هدفی که دارم برسم. ملی پوش پاراوزنه برداری در پایان درمورد حریفانش گفت: شناخت خوبی از حریفانم دارم و خوشبختانه توانستم اختلاف رکوردی ام را با آنها حفظ کنم. امیدوارم با دعای خیر مردم کشورم بتوانم با ایستادن روی سکوی نخست رقابت ها پرچم ایران را در آوردگاه توکیو به اهتزاز در آورم. انتهای پیام /