شنبه 14 مهر 1403

رسمی: بارسا قرارداد شزنی را ثبت کرد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
رسمی: بارسا قرارداد شزنی را ثبت کرد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، نام شزنی به عنوان بازیکن جدید بارسا در لالیگا ثبت شد. باشگاه بارسلونا مراحل ثبت قرارداد این دروازه بان را تسریع کرد، بنابراین اگر هانسی فلیک صلاح بداند، او می‌تواند برای بازی یکشنبه در آلاوس وارد فهرست و حتی ترکیب ثابت تیم شود. شزنی روز پنجشنبه برای اولین بار با مصدومان بارسا تمرین کرد و دیروز نیز در تمرین گروهی حاضر شد. شزنی به بارسلونا پیوست تنها...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، نام شزنی به عنوان بازیکن جدید بارسا در لالیگا ثبت شد. باشگاه بارسلونا مراحل ثبت قرارداد این دروازه بان را تسریع کرد، بنابراین اگر هانسی فلیک صلاح بداند، او می‌تواند برای بازی یکشنبه در آلاوس وارد فهرست و حتی ترکیب ثابت تیم شود. شزنی روز پنجشنبه برای اولین بار با مصدومان بارسا تمرین کرد و دیروز نیز در تمرین گروهی حاضر شد.

شزنی به بارسلونا پیوست

تنها 24 ساعت پس از اولین تمرین با گروه، حالا قرارداد او نیز ثبت شده و باید دید فردا روی نیمکت خواهد بود یا کار را درون دروازه شروع می‌کند. سرمربی آلمانی می‌خواهد شزنی هر چه زودتر خود را تیم تطبیق دهد و قطعا از او برای بازی با آلاوس دعوت کند، هرچند مشخص نیست بازی خواهد کرد یا خیر.