یک‌شنبه 1 مهر 1403

رسمی: بازیکن سابق رم سرمربی ورونا شد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
رسمی: بازیکن سابق رم سرمربی ورونا شد

با اعلام رسمی باشگاه هلاس ورونا، مارکو بارونی که فصل گذشته هدایت لچه را بر عهده داشت به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.

به گزارش "ورزش سه"، هلاس ورونا که سه روز پیش مربی‌ای که باعث بقایش در سری آ شده بود را برکنار کرد امروز جانشین او را معرفی کرد. بر اساس بیانیه منتشر شده از طرف باشگاه مارکو بارونی که فصل گذشته هدایت لچه را بر عهده داشت از این پس سرمربی هلاس ورونا خواهد بود.

مارکو زفارونی که فصل گذشته هدایت ورونا را در دست داشت در پلی‌آف سری آ با غلبه بر اسپتزیا تیمش را در این لیگ حفظ کرد اما توسط باشگاه از سمتش کنار گذاشته شد.

در بیانیه باشگاه هلاس ورونا چنین آمده است:" باشگاه ما پست سرمربی تیم اول فوتبال را به مارکو بارونی سپرد. قرارداد او تا ژوئن 2024 اعتبار دارد و باشگاه از این امتیاز برخودار است که قرارداد او را یک سال دیگر تمدید کند".

بارونی متولد 1963 در شهر فلورانس است و فوتبالش را با باشگاه این شهر، فیورنتینا، آغاز کرد. او سابقه بازی در هلاس ورونا را هم دارد و سه فصل بازیکن تیمی بوده که حالا هدایتش را بر عهده خواهد گرفت. او همچنین سابقه بازی با پیراهن آاس رم را دارد

مارکو بارونی در حال حاضر حدود بیست سال سابقه مربی‌گری دارد و از مهمترین دستاوردهایش می‌توان به صعود به سری آ با بنونتو در فصل 17-2016 اشاره کرد که اولین صعود این تیم به لیگ سری آ در تاریخش بود. او در دو فصل گذشته هدایت لچه را در دست داشت و این تیم را به سری آ رساند.

رسمی: بازیکن سابق رم سرمربی ورونا شد 2