یک‌شنبه 13 خرداد 1403

رسمی: تمدید قرارداد ستاره یونانی لیورپول تا 2027

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
رسمی: تمدید قرارداد ستاره یونانی لیورپول تا 2027

لیورپول اعلام کرد که قرارداد کاستاس سیمیکاس مدافع یونانی این باشگاه تا سال 2027 تمدید شد.

به گزارش "ورزش سه"، این ملی‌پوش یونانی که در تابستان 2020 به باشگاه لیورپول پیوست و به عنوان جانشین اندی رابرتسون در بازی‌های زیادی به این تیم کمک کرد، قرارداد خود را تا سال 2027 تمدید کرد.

در سه فصل اول حضور این مدافع در آنفیلد، او در مجموع 61 بار به میدان رفت اما در اکثر مواقع، بخصوص بازی‌های مهم و در صورت در دسترس بودن رابرتسون نیمکت‌نشین می‌شد. حالا علیرغم کمبود زمان بازی، لیورپول زمان حضور سیمیکاس در این باشگاه را تمدید کرده و اعلام کرده که این مدافع قرارداد بلندمدت جدیدی را به امضا رسانده که گفته می شود تا سال 2027 ادامه خواهد داشت.

سیمیکاس بعد از امضای قرارداد، احساس خود را از تمدید حضورش در باشگاه بازگو کرد:«خیلی خوشحالم که برای تمدید قراردادم اینجا هستم. احساس می‌کنم تمام فداکاری‌ها و کارهای دیگری که انجام دادم، نتیجه می‌دهند.»

سیمیکاس درباره اهداف تیمش در این فصل گفت:«من فکر می‌کنم که این تیم پتانسیل بسیار زیادی برای کسب جام‌های بیشتر دارد و ما به دنبال کسب آنها خواهیم بود. فکر می‌کنم همه کاملا مشتاق این موضوع هستند و برای بازی‌های بعدی همه آماده هستند تا در آینده به دستاوردهای بزرگ برسیم.»

لیورپول روز چهارشنبه در چارچوب مسابقات جام اتحادیه، مقابل لستر سیتی قرار می‌گیرد.

رسمی: تمدید قرارداد ستاره یونانی لیورپول تا 2027 2