شنبه 9 تیر 1403

رسمی: دی فرانچسکو سرمربی جدید ونتزیا شد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
رسمی: دی فرانچسکو سرمربی جدید ونتزیا شد

اوزه بیو دی فرانچسکو به طور رسمی به عنوان سرمربی جدید تیم تازه صعود کرده ونتزیا به سری آ انتخاب شد.

به گزارش "ورزش سه"، دی فرانچسکو، سرمربی سابق تیم‌های رم و فروزینونه، با امضای قراردادی دو ساله تا پایان فصل 2026-2025 هدایت تیم ونتزیا را بر عهده خواهد گرفت.

در بیانیه رسمی باشگاه ونتزیا آمده است: «باشگاه ونتزیا با اوزه بیو دی فرانچسکو به عنوان سرمربی تیم اصلی به توافق رسید. دی فرانچسکو قراردادی دو ساله تا پایان فصل 2026-2025 امضا کرده است.»

«این مربی که اهل پسکارا است، سابقه درخشانی در دوران بازیگری دارد. او 13 بازی ملی و یک گل برای تیم ملی ایتالیا به ثمر رسانده، با رم قهرمان اسکودتو شده و در مجموع 252 بازی در سری آ و 96 بازی در سری B انجام داده است.»

«دی فرانچسکو که به تازگی 55 ساله شده است، در دوران مربیگری خود موفق به صعود با پسکارا به سری B و با ساسولو به سری آ شده است. او همچنین با ساسولو در فصل 2016-2015 جواز حضور تاریخی در لیگ اروپا را کسب کرد و در فصل 2018-2017 با رم به مقام سومی سری آ و مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پس از 34 سال رسید.»

لازم به ذکر است تیم فروزینونه که هدایت آن بر عهده دی فرانچسکو بود، فصل گذشته به سری B سقوط کرد و پائولو وانولی، سرمربی پیشین ونتزیا که موفق شد این تیم را در فصل گذشته به سری آ برساند، توسط تورینو به خدمت گرفته شد.

رسمی: دی فرانچسکو سرمربی جدید ونتزیا شد 2