دوشنبه 2 مهر 1403

رسمی: ستاره نیوکسل تا 2025 تمدید کرد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
رسمی: ستاره نیوکسل تا 2025 تمدید کرد

دنیل برن، مدافع چپ نیوکسل، بعد از شروع فصلی درخشان قرارداد خودش را با این تیم انگلیسی تا پایان فصل 25-2024 تمدید کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم نیوکسل بعد از یک شروع متزلزل در آغاز فصل به روند خوب و باثباتی دست پیدا کرده است. این تیم در پنج بازی اخیرش به چهار برد و یک تساوی رسیده است که یکی از پیروزی ها هم برد 4-1 در برابر پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا بوده است. دنیل برن، مدافع چپ این تیم از عوامل مهم ثبات و نتایج درخشان اخیر نیوکسل بوده است.

این بازیکن که در کودکی سابقه بازی در تیم های پایه نیوکسل را داشته است، در سال 2022 برای اولین بار به تیم بزرگسالان نیوکسل پیوست و موفق شده تا در 70 بازی برای این تیم 4 گل به ثمر برساند و عملکرد دفاعی درخشانی هم داشته باشد. به همین علت، در تعطیلات فیفادی جاری، باشگاه از فرصت استفاده کرد و قرارداد او را تا ژوئن 2025 تمدید کرد. قرارداد قبلی این بازیکن 31 ساله دو سال اعتبار داشت و در ژوئن 2024 به پایان می رسید.

برن بعد از تمدید قراردادش گفت: "بازی کردن برای این باشگاه و امضای قرارداد جدید برای من همه چیز است. اولین بار که اینجا آمدم می دانستم قرار نیست که یک توقف کوتاه باشد و می خواهم مدت زیادی اینجا حضور داشته باشم. حضور در اینجا یک دستاورد بزرگ است. من خوشحالم و مشتاقانه منتظر دو فصل بعدی هستم."

رسمی: ستاره نیوکسل تا 2025 تمدید کرد 2