پنج‌شنبه 27 اردیبهشت 1403

رسمی: هافبک محبوب مورینیو 4ساله تمدید کرد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
رسمی: هافبک محبوب مورینیو 4ساله تمدید کرد

باشگاه رم اعلام کرد با برایان کریستانته، هافبک ملی‌پوش ایتالیایی خود قرارداد جدید چهارساله‌ای امضا کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه رم که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی دو پروژه همزمان خرید بازیکنان مد نظر سرمربی‌اش ژوزه مورینیو و حفظ بازیکنان فعلی مورد توجه او را دنبال می‌کند دقایقی پیش اعلام کرد قرارداد برایان کریستانته را چهار ساله تمدید کرده است.

برایان کریستانته هافبک ایتالیایی و ملی‌پوش جالوروسی در تابستان 2018 از آتالانتا به رم پیوست. او تا امروز برای جالوروسی 228 بازی انجام داده و 11 گل به ثمر رسانده است.

کریستانته بعد از حضور در دفتر رم و امضای قرارداد جدید چهار ساله‌اش گفت:" رم به خانواده دوم من تبدیل شده است. می‌خواستم قرارداد جدیدی امضا کنم و خیلی خوشحالم که امروز به این خواسته‌ام رسیدم. می‌خواهم از مالکان و از باشگاه به خاطر تمدید قراردادم تشکر کنم. من چند سالی است که بازیکن رم هستم و این شانس را داشتم که از نزدیک شاهد پیشرفت باشگاه و تیم باشم. همچنان با تمام قوا برای جالورسی تلاش خواهم کرد و برای هواداران‌مان. هوادارانی که از بازیکنان‌شان بیشترین تلاش را می‌خواهند و انتظار دارند هر بازیکن خودش را وقف تیم کند".

تیاگو پینتو، مدیر فوتبال باشگاه رم، هم در مراسم تمدید قرارداد کریستانته گفت:" ما با خوشحالی تمدید قرارداد کریستانته را اعلام می‌کنیم. برایان در این تیم هر سال بهتر از سال قبل شده و استحقاق همه دستاوردهایی که اینجا داشته را دارد. او با تیم ملی ایتالیا و رم جام‌های قهرمانی به دست آورده و با شایستگی به عنوان یکی از بهترین فوتبالیست‌های فعلی ایتالیا مطرح شده است. او همیشه منافع رم را در اولویت قرار داده و نمادی برای ارزش‌های ما بوده است. ارزش‌هایی مثل شجاعت و حرفه‌ای‌گری که رم می‌خواهد آنها را به بازیکنان جوان‌تر منتقل کند. تبریک می‌گویم برایان".

رسمی: هافبک محبوب مورینیو 4ساله تمدید کرد 2
رسمی: هافبک محبوب مورینیو 4ساله تمدید کرد 3