شنبه 14 مهر 1403

رسمی: کاوانی تا 2026 در بوکا جونیورز

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
رسمی: کاوانی تا 2026 در بوکا جونیورز

ادینسون کاوانی قراردادش با باشگاه بوکا جونیورز را تا سال 2026 تمدید کرد.

به گزارش "ورزش سه"، کاوانی سال‌های طولانی در سطح اول فوتبال اروپا حضور داشت اما برای آخرین بار در فصل 23-2022 پیراهن والنسیا را به تن کرد و در رقابت‌های لالیگا به میدان رفت و پس از آن تصمیم گرفت که فوتبال اروپا را ترک کند و بار دیگر به آمریکای جنوبی برگردد.

این بازیکن اهل اروگوئه در سال 2023 قراردادی را با باشگاه بوکا جونیورز به امضا رساند تا با پیراهن این تیم به میدان برود و از زمان حضورش در این تیم تا به حال موفق شده است در 43 بازی در تمامی رقابت‌ها در زمین حضور داشته باشد و 20 گل هم برای این تیم به ثمر برساند که آمار بسیار درخشانی است.

قرارداد این ستاره سابق پاری سن ژرمن در پایان سال جاری میلادی به اتمام می‌رسید اما حالا باشگاه بوکا جونیورز به صورت رسمی اعلام کرد که مذاکرات با او به نتیجه رسیده و این بازیکن با امضای قراردادی جدید قرار است تا سال 2026 همچنان به حضورش در این تیم ادامه دهد.

کاوانی پیش از این تصمیم گرفته بود که پس از 16 سال حضور در تیم ملی اروگوئه و انجام 136 بازی از این تیم خداحافظی کند و حالا تمام تمرکزش روی درخشش در ترکیب بوکا جونیورز است که به نظر می‌رسد از عملکرد او بسیار راضی هستند.

رسمی: کاوانی تا 2026 در بوکا جونیورز 2