جمعه 14 اردیبهشت 1403

رشد بیمه معلم در گرو تقویت آموزش و توسعه شایستگی سرمایه انسانی است

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
رشد بیمه معلم در گرو تقویت آموزش و توسعه شایستگی سرمایه انسانی است

اخبار شرکت‌ها؛ به گزارش روابط عمومی بیمه معلم، آیین گرامی‌داشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مدیرعامل، اعضای هیأت عامل و هیأت مدیره، مدیران ستاد و شعب و جمعی از کارکنان این شرکت برگزار شد.

بر اساس این گزارش، مفید امینی مدیرعامل این شرکت با تبریک عید سعید مبعث و ایام الله دهه فجر، به موضوع اهمیت سرمایه انسانی در تعالی سازمانی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه بیمه معلم از نیروی انسانی متخصص و متعهد برخوردار است و مدیران این شرکت باید همه مساعی خود را در جهت تقویت انگیزه و روحیه کاری آنان به کار گیرند.

امینی با تأکید بر نقش آموزش در توسعه شایستگی‌های کارکنان در تمامی سطوح مدیریتی و کارشناسی، گفت: این شرکت برنامه‌های کلانی در بحث تقویت آموزش و همچنین به‌کارگیری خدمات فناورانه در دستور کار دارد که به محض دریافت مجوزها، از آنها رونمایی خواهد شد.

مدیرعامل بیمه معلم در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به مدیران و کارکنان این شرکت، احترام و تکریم ارباب رجوع را امری ضروری دانست و خاطرنشان کرد: پاسخگویی سریع و به‌موقع باعث رشد و ارتقای سطح رضایتمندی مشتریان و جلب توجه بیمه‌گذاران خواهد شد.

مفید امینی در پایان ضمن قدردانی از زحمات تمامی مدیران و کارکنان شرکت بیمه معلم، از مدیران و کارکنان برتر، قهرمانان ورزشی جام فجر و پژوهشگران برگزیده، با اهدای لوح و هدیه تقدیر کرد.

گفتنی است در این آیین، 17 نفر از مدیران و کارکنان برتر ستاد و شعب سراسر کشور، 18 نفر از قهرمانان ورزشی و 9 نفر در بخش مقالات و پرسش‌های هفتگی مورد تقدیر قرار گرفتند.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید بیمه معلم مفید امینی مدیر عامل بیمه معلم این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است