سه‌شنبه 29 خرداد 1403

رشد 2 برابری برگزاری مجامع به روش الکترونیک نسبت به سه ماه نخست سال 1402

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
رشد 2 برابری برگزاری مجامع به روش الکترونیک نسبت به سه ماه نخست سال 1402

پوریا خاوری، مسئول برگزاری مجامع الکترونیک شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در فروردین‌ماه امسال 14 مجمع به شکل برخط برگزاری شد این در حالی بود که سال گذشته در زمان مشابه تنها 2 مجمع برخط برگزار شد و این یعنی شاهد رشد 7 برابری بودیم همچنین در اردیبهشت ماه 1403 حدود 13 مجمع برگزار شده که این تعداد هم نسبت به زمان مشابه قبل که 6 مجمع برگزار شد رشد حدود 2 برابر داشته است.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: در خردادماه 1403 تاکنون یعنی (23 خردادماه) 30 مجمع به شیوه الکترونیک برگزار شد که نسبت به زمان مشابه سال گذشته که 26 مجمع برگزار شده بود شاهد رشد تعدادی برگزار مجمع الکترونیکی هستیم.

او می‌گوید: در کل در سه ماه نخست سال 1401 حدود 34 مجمع را به شکل برخط برگزاری کردیم و این در حالی است که در سه ماه نخست امسال تا 23 خرداد 57 مجمع به شکل الکترونیکی برگزار شده است و این یعنی شاهد رشد 2 برابری برگزاری مجامع الکترونیک نسبت به سال قبل بودیم.

او در نهایت بیان کرد: در نهایت سهامداران برای حضور در مجمع الکترونیک باید در سامانه سجام ثبت‌نام کنند تا دسترسی آنها برای ورود به جلسه مجمع فعال شود.

خبرنگار: کیمیا قلی‌پور

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس