دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

رشد 84 درصدی بیمه دی در حق بیمه تولیدی

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
رشد 84 درصدی بیمه دی در حق بیمه تولیدی

اخبار شرکت‌ها؛ به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی، این شرکت با اجرای سیاست‌های تعیین شده، توانسته با صدور حق بیمه بیشتر و نیز مدیریت ریسک بهتر نسبت به دوره‌ی مشابه سال گذشته، از رشد قابل توجهی برخوردار گردد. به طوری که طی عملکرد یک ماهه‌ی منتهی به 30 دی‌ماه 1402 از محل صدور حق بیمه، مبلغ 3,656,154 میلیون ریال درآمد کسب نماید که این مبلغ نسبت به عملکرد یک ماهه‌ی مشابه در سال قبل، شاهد رشدی برابر با 84 درصد بوده است.

همچنین مطابق با گزارش منتشره از سوی سامانه‌ی کُدال نسبت به عملکرد ماهانه‌ی منتهی به پایان دی ماه 1402، تراز مثبت 69 درصد برای «ودی» به ثبت رسیده است.

از دیگر نکات مورد توجه در خصوص عملکرد مطلوب بیمه دی می‌توان به رشد 79 درصدی فروش حق بیمه و جذب پرتفوهای بزرگ اشاره نمود که درآمد این شرکت را قابل اتکا نموده و نشان‌دهنده‌ی روند رشد سالیانه‌ی این شرکت در این‌باره است.

بیمه دی طی عملکرد 10 ماهه‌ی سال مالی منتهی به 29 اسفندماه 1402، از محل فروش حق بیمه مبلغ 160,132,586 میلیون ریال فروش داشته که در مقایسه با همین مدت مشابه در سال قبل، از 79 درصد افزایش حکایت دارد. همچنین بیمه دی توانسته طی عملکرد تجمیعی، تراز مثبت 76 درصد را برای خود به ثبت رساند.

با توجه به آن‌که بیمه دی از جمله مهمترین شرکت‌های بیمه‌ای کشور در ارایه‌ی بیمه‌های درمانی به شمار می‌آید، از دیگر دست‌آوردهای این شرکت می‌توان به افزایش اختلاف میان حق بیمه تولیدی و خسارت پرداختی در 10 ماهه‌ی منتهی به 30 دی‌ماه 1402 اشاره نمود که در افزایش درآمدهای این شرکت نمود عینی داشته است.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید بیمه دی سامانه کدال عملکرد بیمه ای حق بیمه تولیدی این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است