چهارشنبه 4 مهر 1403

رضایت مولر از کمپانی: این شد سبک بازی!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
رضایت مولر از کمپانی: این شد سبک بازی!

توماس مولر، ستاره باتجربه بایرن مونیخ، از شروع فوق‌العاده تیمش در فصل جدید در تمامی مسابقات ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مولر در فصل جدید زیر نظر ونسان کمپانی دوباره به فرم خوب خودش بازگشته است. او در ویدئویی که توسط صفحه بوندسلیگا منتشر شده، گفت: «باید اشاره کنید که نحوه بازی ما در حال حاضر بسیار لذت‌بخش است.»

بایرن مونیخ در شش بازی اول خود در تمامی رقابت‌ها پیروز شده است و با تفاضل گل شگفت‌انگیزی، 29 گل زده و تنها 5 گل خورده است. این تیم تحت هدایت ونسان کمپانی، سرمربی جدید بلژیکی خود، عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است. در سه بازی اخیر، بایرن با نتایج 6-1 و 5-0 به ترتیب مقابل هولشتاین کیل و وردربرمن در بوندسلیگا پیروز شد و در لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 9-2 دینامو زاگرب را شکست داد. بایرن مونیخ در فصل گذشته برای اولین بار از سال 2012 بدون کسب هیچ جامی به کار خود پایان داد.

مولر در این مصاحبه گفت: «البته که گل‌های زیادی به ثمر رسیده است، اما من معتقدم که این تعداد زیاد گل‌ها نتیجه سبک بازی جدید تیم و نحوه اجرای آن در زمین است. این چیزی است که مدت‌ها در تیم وجود نداشت.» او افزود: «در سال‌های اخیر قطعاً بازی‌های خوبی وجود داشته است. اما من فکر می‌کنم این تسلط ما در بازی‌ها چیز جدیدی است. باید در این مورد صادق باشیم. بله، احساس خوبی است.» مولر تأکید کرد که سلطه فعلی بایرن شبیه به دورانی است که تحت هدایت مربیانی مانند هانسی فلیک، پپ گواردیولا و یوپ هاینکس بوده است.

رضایت مولر از کمپانی: این شد سبک بازی! 2