یک‌شنبه 1 مهر 1403

رفقای قدیمی در پاریس به هم می‌رسند / دوئل آسیایی در چمپیونزلیگ: لی و کوبو را تماشا کنید!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
رفقای قدیمی در پاریس به هم می‌رسند / دوئل آسیایی در چمپیونزلیگ: لی و کوبو را تماشا کنید!

دیدار امشب پاری سن ژرمن و رئال سوسیداد در لیگ قهرمانان شاهد دوئل دو ستاره آسیایی خواهد بود: لی کانگ این کره‌ای و تاکه‌فوسا کوبه ژاپنی.

به گزارش "ورزش سه"، امشب دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی چمپیونزلیگ شاهد جدالی جذاب بین پاری سن ژرمن و رئال سوسیداد است.

دیدار دو تیم در پارک دو پرنس برای فوتبال آسیا جذابیت ویژه‌ای دارد. دو ستاره آسیایی در دو سوی میدان که هر کدام در تیم‌هایشان نقشی مهم و تاثیرگذار دارند. تاکه‌فوسا کوبه ژاپنی برای سوسیداد و لی کانگ‌این کره‌ای برای پاری سن ژرمن.

دو ستاره‌ای که اخیرا با تیمهای ملی کشورهایشان در جام ملتهای آسیا حضور داشتند. ژاپن و کره در این تورنمنت موفق نبودند و حتی به مرحله نیمه‌نهایی نرسیدند. کره با شکست مقابل اردن و ژاپن با باخت مقابل ایران از دور رقابتها کنار رفتند و لی و کوبو به باشگاه‌هایشان برگشتند.

جالب اینجا است که لی کانگ‌این و کوبو دوستانی صمیمی هستند و از کودکی با هم رفاقت داشته‌اند. هر دو ستاره از سنین کم به اسپانیا رفتند و در این کشور بود که مطرح شدند.

لی و کوبو هر دو در سال 2011 به اسپانیا رسیدند درحالیکه هر دو 10 سال سن داشتند. ستاره‌های نوجوان کره‌ای و ژاپنی به تیمهای متفاوتی پیوستند. لی بازیکن آکادمی والنسیا شد و کوبو را استعدادیاب‌های بارسلونا شکار کردند.

جالب اینجا است که لی و کوبو در سال 2021 در مایورکا به هم رسیدند و برای اولین بار هم‌تیمی شدند. آنها که از قبل در اسپانیا همدیگر را می‌شناختند در مایورکا به دوستانی صمیمی تبدیل شدند.

کوبو از رئال مادرید به صورت قرضی به مایورکا پیوسته بود. او در پایان آن فصل به رئال برگشت و فورا به سوسیداد فروخته شد. لی کانگ‌این اما تا تابستان گذشته در مایورکا ماند تا به پاری سن ژرمن فروخته شود.

رفقای قدیمی در پاریس به هم می‌رسند / دوئل آسیایی در چمپیونزلیگ: لی و کوبو را تماشا کنید! 2
رفقای قدیمی در پاریس به هم می‌رسند / دوئل آسیایی در چمپیونزلیگ: لی و کوبو را تماشا کنید! 3