چهارشنبه 4 مهر 1403

رفیق لاپورتا این معامله را جوش می دهد / سفر نیمار به بارسلونا: آماده برای انتقال! (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
رفیق لاپورتا این معامله را جوش می دهد / سفر نیمار به بارسلونا: آماده برای انتقال! (عکس)

نیمار و پدرش که هم اکنون در اسپانیا حضور دارند با پینی زهاوی دیدار کردند.

به گزارش "ورزش سه"، نام نیمار طی سال های اخیر در نقل و انتقالات تابستانی در کنار نام بارسلونا مطرح شده و تکرار آن به قدری بوده است که خیلی جدی گرفته نشود. این موضوع در فصل جاری اما حالتی جدی‌تر به خود گرفته و به گزارش موندو دپورتیوو، ستاره برزیلی در لیست خروجی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن قرار دارد و در صورت دریافت پیشنهاد خوب، مشکلی با جدایی‌اش وجود ندارد.

منابع نزدیک به باشگاه بارسلونا مدعی هستند که نیمار پیش از این یک بار به این باشگاه پیشنهاد شده است. ژاوی هرناندز و دستیارانش روی کیفیت فنی ستاره سابق آبی اناری‌ها شکی ندارند اما نگران بهم خوردن تعادل رختکن بعد از حضور نیمار هستند. شخصیت جنجالی نیمار که حواشی جزئی جدایی ناپذیر از آن است این نگرانی را به وجود آورده است.

عدم مقبولیت نیمار در نزد هواداران پاری‌سن‌ژرمن با وجود اینکه توسط خود این بازیکن مورد مهمی تلقی نشده اما او را بیش از پیش به جدایی و بازگشت به بارسلونا ترغیب می کند؛ اتفاقی که شاید در جریان سفر او و پدرش به بارسلونِ اسپانیا سرانجام نهایی شود.

عکسی در ساعات اخیر از نیمار منتشر شده که او را در کنار پدر و ایجنتش نشان می دهد که میهمان پینی زهاوی هستند؛ زهاوی که ایجنت نیمار است رابطه بسیار خوبی با خوان لاپورتا دارد و سعی می کند این رابطه دوستانه را به کلیدی برای حل معمای انتقال نیمار به بارسلونا تبدیل کند و سفر ستاره برزیلی با پدرش را با خاطره خوش به پایان برساند.

رفیق لاپورتا این معامله را جوش می دهد / سفر نیمار به بارسلونا: آماده برای انتقال! (عکس) 2