یک‌شنبه 27 خرداد 1403

رقابت هافبک‌های سابق سرخابی عامل انگیزه پیکان!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
رقابت هافبک‌های سابق سرخابی عامل انگیزه پیکان!

فرشید اسماعیلی با عملکرد نسبتا خوبی که در پیکان داشته انگیزه‌های خاصی در بازی با تراکتور خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، فرشید اسماعیلی هافبک تیم فوتبال پیکان پس از حضور در این تیم عملکرد بهتری نسبت به نیم فصل نخست داشت و این فرصت را خواهد داشت تا با ارسال پاس گل در بازی‌های آینده از سامان نریمان‌جهان بهترین گلساز تیم فوتبال پیکان بالاتر قرار بگیرد.

اسماعیلی در نیم فصل نخست مقابل تیم حال حاضر خود در هفته اول لیگ برتر موفق به ارسال پاس گل برای وحید محمدزاده شد و پس از آن در این زمینه موفق عمل نکرد، او پس از پیوستن به پیکان توانست سه پاس گل برای هم‌تیمی‌های خود ارسال کند و عملکرد خوبی داشته باشد.

اسماعیلی مقابل هوادار، ملوان و مس رفسنجان توانست هم‌تیمی‌های خود را در موقعیت گلزنی قرار بدهد و با 3 پاس گل در رتبه دوم گلسازترین بازیکنان پیکان قرار بگیرد و بعد از سامان نریمان جهان با 5 پاس گل در رتبه دوم قرار بگیرد، او برای رسیدن به عنوان بهترین گلساز فصل پیکان نیاز دارد تا 2 پاس گل دیگر ارسال کند و در این صورت در مجموع با 6 پاس گل در جدول کلی گلسازترین بازیکنان لیگ هم از نریمان جهان بالاتر قرار خواهد گرفت.

هافبک باتجربه پیکان که همراه با استقلال سابقه گلزنی مقابل تراکتور را داشته است در این مسابقه به دنبال تکرار درخشش در برابر سرخپوشان تبریزی خواهد بود و برای انجام این کار باید عملکرد بهتری نسبت به مسابقات اخیر خود در زمین مسابقه ارائه کند.

او در بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر 98-97 با ضربه بغل پای راست توانست دروازه محسن فروزان را باز کند و در پیروزی پرگل آبی‌پوشان نقش‌آفرینی کند.

ویدئو: 172667

فرشید اسماعیلی در بازی فردا به احتمال زیاد در ترکیب اصلی پیکان قرار بگیرد و در کنار سامان نریمان جهان، محمد آزاده و فلاح خط هافبک این تیم را تشکیل دهد.