دوشنبه 26 شهریور 1403

رقیب یان زومر از جنوا آمد / رسمی: در روز تست پزشکی طارمی، اینتر دروازه‌بان خرید

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
رقیب یان زومر از جنوا آمد / رسمی: در روز تست پزشکی طارمی، اینتر دروازه‌بان خرید

با اعلام رسمی باشگاه اینتر، یوسیپ مارتینز، دروازه‌بان اسپانیایی با قراردادی پنج ساله از جنوا به نراتزوری پیوست.

به گزارش "ورزش سه"، اینتر به فعالیت نقل و انتقالاتی خود شدت داده و درحالکیه ساعاتی پیش تصاویر ورود مهدی طارمی، مهاجم جدید نراتزوری، برای انجام تستهای پزشکی در شهر میلان مخابره شد دقایقی پیش اینتر اعلام کرد با یوسیپ مارتینز، دروازه‌بان فصل گذشته جنوا، قراردادی پنج ساله امضا کرده است.

بر اساس اعلام باشگاه اینتر این دروازه‌بان اسپانیایی که فصل آینده رقیب یان زومر خواهد بود 15.5 میلیون یورو است ولی در قرارداد او بندهای الحاقی متعددی برای پاداشها در نظر گرفته شده است.

این دروازه‌بان اسپانیایی 26 ساله فصل گذشته برای اولین بار بازی در سری آ را تجربه کرد. جنوا با درخشش او یک فصل قبل به سری آ صعود کرد.

یوسیپ مارتینز فوتبالش را از نوجوانی با حضور در آکادمی لاماسیا و همچنین آکادمی باشگاه لاس پالماس سپری کرد و در سال 2020 به آلمان رفت و به لایپزیش پیوست. او ابتدا به صورت قرضی به جنوا پیوست ولی یک سال بعد قراردادش با رقم 3.5 میلیون یورو دائمی شد.

رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند از رقم 15.5 میلیون یوروی قرارداد او 13.5 میلیون یورو به صورت قطعی پرداخت شده و 2 میلیون یورو هم پاداش‌های مشروط خواهد بود.

یوسیپ مارتینز ششمین بازیکن اسپانیایی تاریخ می‌شود که پیراهن اینتر را به تن خواهد کرد. او در دو فصل حضور در جنوا 68 بار درون دروازه این تیم ایستاد و 68 گل دریافت کرد.

رقیب یان زومر از جنوا آمد / رسمی: در روز تست پزشکی طارمی، اینتر دروازه‌بان خرید 2