چهارشنبه 6 تیر 1403

رمزگشایی از 20 فقره موبایل قاپی

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
رمزگشایی از 20 فقره موبایل قاپی

سرهنگ صادق ضرونی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی خبر سرقت تلفن همراه در محدوده حوزه استحفاظی کلانتری 122 دربند، با استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی جغرافیای جرم و ساعت آن بررسی و پس از پی جویی‌های انتظامی و رصد دوربین‌های مداربسته، هویت سارقان شناسایی شده و دستگیری آن‌ها در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی گفت: عوامل کلانتری در حین گشت زنی در محدوده، متهمان را در حال زاغ زنی طعمه‌ی خود شناسایی نموده که با رویت ماموران پلیس به طور خطرناکی متواری شدند.

سرهنگ ضرونی با اشاره به آنکه متهمان توجهی به دستور ایست پلیس نداشتند گفت: پس از طی مسافتی، با ایجاد طرح مهار ماموران موفق شدند موتورسیکلت را متوقف کنند و راکب و سرنشین آن را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بازرسی اولیه از متهمان، یک عدد گوشی مسروقه که به تازگی سرقت نموده بود کشف و به همراه سارقان به کلانتری منتقل شد.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت خاطر نشان کرد: متهمان به جرم خود مبنی بر موبایل قاپی و 20 فقره سرقت مشابه اعتراف نموده و کشف جرائم، شناسایی شکات و مالباختگان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ صادق ضرونی در پایان به شهروندان توصیه نمود: در مکان‌های عمومی از تلفن همراه خود استفاده نکنند و در صورت لزوم، از هندزفری استفاده نمایند تا در دام افراد سودجو و سارقان نیفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی